O-P Pietila

Triplehead & Dualhead samassa koneessa

5 viestiä aiheessa

Olen mailaillut lähiaikoina kyseisen kaverin kanssa:

http://www.youtube.com/user/ArmchairAviator#p/a

Hän pyörittää yhdellä koneella ja näytönohjaimella (kaksi ulostuloa) viittä näyttöä.

Näytönohjaimen toisessa ulostulossa on Triplehead ja toisessa Dualhead.

Käyttämällä kahta tripleheadia saisi vielä yhden näytön lisää.

Asennetta!  :thmbup:

Luulen tosin, että suorituskykymielessä molemmille Matroxeille kannattaisi olla dedikoitu näytönohjaimensa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin saisi MIK-simuunkin helposti sivunäkymät. Oviin kiinni vain kaksi LCD-näyttöä.

Dualhead vain Triplen kaveriksi. Undock x 2 ikkunaa ja raahais sivunäkymät näille kahdelle monitorille.

Tallennus ja sais laskukierroslentämiseen ihan uuden ulottuvuuden. Jos ei jaksa vääntää kahta sivuikkunaa niin

sitten vaan pilotin puolelle ensin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkaa toi MIKin simun koneen vääntö olla aika hyvin otettu jo nyt käyttöön kun on fotomaisemaa koko pääkaupunkiseutu ja ties mitä muuta sceneä ym asennettuna, pitäisi testata ensin että jaksaako se vääntää moisia.

Sinänsähän se olis mielenkiintoinen idea, ovethan siinä jo on joten monitorien pulttaus niihin ois aika helppo nakki..

Toinen mielenkiintoinen juttu kokeilla olis yrittää TrackIR Pro:ta, se varmaan tuntuisi toisaalta oudolta, mutta jos siihen aivot tottuis ni saattaisi olla aika toimiva kanssa, koska vois kurkkia sivulle kun huvittaa. Tosin veikkaan että siinä vaiheessa saattais sick bagille tulla oikeella penkillä käyttöä.... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen kuitenkin koittamaan. Saattaa pyöriä ihan hyvinkin. Itse olen ainakin triplen kuvan päälle testimielessä availlut jos jonkinlaista ikkunaa ja silti simu on pysynyt lentokelpoisena. Jos undock:aa ensin vain yhden ikkunan pilon puolelle ja katsoo siten framet ja pyörimisen.

Jos toimii niin testaa kahdella ikkunalla. Jos OK niin sitten vain oviin reiät harmaiden maalausten tilalle ja näyttö tiivistenauhan kanssa oveen. Ei haittaisi edes oven aukeamista.

Eikös MIK:llä oo vielä se vanhempia Parhelian näyttis. Senhän vois laittaa toiseksi ohjaimeksi ja dual siihen kiinni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään