Guest Halli

Crash/Lisäosa

15 viestiä aiheessa

Miten FSX:sässä lentokone menee rikki eli moottorit savuaa :o ja sitä myös miten/Mistä saisin FSX:sään Jonkun Ai:liikenteen;:DKu toivoisin sitä.Ihan ilmaseks ladattua.!?Kiitos etukäteen vastanneille ja auttaneille :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Täältä AI-liikennettä. Tarvitset noiden pakettien asentamiseen WOAI Installerin, johon löytää latauslinkin tuolta samalta sivulta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Moottorit saa savuamaan/muita asioita saa rikki klikkaamalla "Free Flight" -osiossa "Failures" -kohtaa ja valitsemalla mieluiset ongelmat ja niiden kestoajat ;D

AI-liikennettä saa kaikkein helpoiten tosiaan täältä: http://www.world-of-ai.com/

1. Asenna installeri (http://www.world-of-ai.com/allpackages.php#installer) lataamalla ja asentamalla.

2. Lataa mieleisen lentoyhtiön AI-liikenne täältä: http://www.world-of-ai.com/allpackages.php (löytyy mm. Finnairin, Blue1:n, British Airwaysin, Lufthansan ja Qantasin liikennettä)

3. Pura tiedostot ja avaa WOAI Installer (lataamasi ja asentamasi installeri). Toimi ohjeiden mukaisesti.

3. Mene simullattorin "Settings" -kohtaan ja valitse "Traffic" -osio. Aseta AI-liikenne täysille (100%). Kokeile liikenteen toimimista ja nauti pelaamisesta  ;)

Kim

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä AI-liikennettä. Tarvitset noiden pakettien asentamiseen WOAI Installerin, johon löytää latauslinkin tuolta samalta sivulta.

Jaha mites tohon sais kirjauduttua ku en oikee tajuu

>:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avsimiin/flightsim.comiin joihin latauslinkit johtaa pitää tosiaan ensin rekisteröityä, ihan helppoa. Ja tuolla installerilla voi asentaa AI:ta sekä fsx:lle että fs2004:lle, pitää vain valita oikea simu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avsimiin/flightsim.comiin joihin latauslinkit johtaa pitää tosiaan ensin rekisteröityä, ihan helppoa. Ja tuolla installerilla voi asentaa AI:ta sekä fsx:lle että fs2004:lle, pitää vain valita oikea simu.

Ja se tehdään =??En paljoa tiiä ku ekaa kertaa olen sillä sivul.Eli tol World of...    Ai Packages

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja se tehdään =??En paljoa tiiä ku ekaa kertaa olen sillä sivul.Eli tol World of...    Ai Packages

Avsimiin rekisteröidytään tästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
:o:(?Nyt en tajunnu tota AI-liikenteen asennusta ku ei onnistu???Mikä voi olla vikana?Pliis auttakaa :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:o:(?Nyt en tajunnu tota AI-liikenteen asennusta ku ei onnistu???Mikä voi olla vikana?Pliis auttakaa :thmbup:

Oon kaikki asentanu mutta ku ei tuu ku en nyt tajuu tota siirtoo mihin se pitää siirtää??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen ainakin niitä ihmisiä joille kuva/video kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Itse opin asentelemaan noita paketteja

avulla. Toivottavasti auttaa!  :thmbup: Tosiaan AVSIMiin tai FlightSim.comiin on sinun rekisteröidyttävä ensin. Suosittelen, että rekisteröidyt molempiin. Se on ilmaista ja voit ladata simuusi tuhansia ilmaisia lisäosia.  :thmbup:

EDIT: Niin siis sinun ei välttämättä tarvitse siirtää niitä mihinkään, vaan kuten videosta käy ilmi tuo WOAI Installer asentaa koneet + plaanit asianmukaisiin paikkoihin automaattisesti. Kun avaat simun simu huomaa uudet lisäosat ja asentaa ne automaattisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heipsan,     

Mitäs tossa kun oon kattonu videoit ni kaikilla 757 ja saa valikon mistä voi suojata/avata.Esim. Moottorien päälle semmosen ''kelmun'' että toimiiko millään muulla ku 757..?Semmonen millä kaikki ovet ja ikkunat jne...avautuu...JA VIELÄ yks kysymys ;DEttä miten pääsee koneeseen sisään ovesta?.Että voi pyyhkiät pistää päälle?

Patu!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esimerkiks tosta löytyy jos klikkaat youtubee tol nimel...FSX Inside Captain Sim Boeing 757

Patu!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tossa kun oon kattonu videoit ni kaikilla 757 ja saa valikon mistä voi suojata/avata.Esim. Moottorien päälle semmosen ''kelmun'' että toimiiko millään muulla ku 757..?Semmonen millä kaikki ovet ja ikkunat jne...avautuu...JA VIELÄ yks kysymys ;DEttä miten pääsee koneeseen sisään ovesta?.Että voi pyyhkiät pistää päälle?

Tuo valikko on tehty nimenomaan Captain Sim Boeing 757:n modelille ja animaatioille, eikä se toimi muissa koneissa.

Animoitujen osien määrä vaihtelee eri modeleissa hirmuisesti. Ehkäpä suurimmasta osasta löytyy vain muutamat FS:n vakioanimaatiot, kuten laskutelineet ja siivekkeet, mutta monet tekijät ovat tehneet osille myös omia animaatioitaan, varsinkin maksullisten lisäosien kohdalla. Eli se riippuu täysin koneen tekijästä saako sen elmukelmun siihen moottorin eteen vai ei. Jos tällaisia erikoisanimaatioita koneen modeliin on mallinnettu, niin niistä löytyy ihan varmasti tietoa koneen mukana tulleesta readmestä.

Voisiko tuohon kirjoitusasuun muuten kiinnittää yhtään huomiota? Tekstiäsi on meinaan välillä aika hankala lukea.

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään