Guest macklin

Pirkkalan puut?

17 viestiä aiheessa

Moro!

Oliko homma niin että jos käyttää EFTP default sceneryä niin täytyy asentaa Tampere scenery jotta saa puut pois Pirkkalan military puolen rullausteiltä? Vai onko jotain muuta konstia poistaa ne?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulisin, että tuo tarvitsee jonkinlaisen exclude-filun. Yksi näyttäisi löytyvän ainakin EFTP-skenestä, mutta en tiedä poisteleeko se myös sitten default-rakennukset ja muut roippeet skenen tieltä?  ??? Alan asiantuntijoita kaivataan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Asentelin tuon Tampere sceneryn osa puista katosi mutta vielä jäi haitaksi asti joten poisti tuon sceneryn.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Se oli justtinsa tuo jonka asensin ja joka poisti puut ainoastaan RWY24 päästä muut jäivät.

jukka

Tuota toimimattomassa linkissä ollutta Treefixiä ei ohjeen mukaan saanut asentaan, jos Tampere City on asennettuna. Oletko asentanut kaikki Tampereen kentän mukana tulleet fixit? Minulla on täältä saatavat Tampere City ja EFTP (fixeineen) eikä puita näy. Tuota Treefix-tiedostoa minulla ei siis ole asennettuna (eikä edes tallessa).

Muistelen hämärästi, että minullakin oli tuo ongelma jossain vaiheessa, mutta en ole varma kun näitä puuongelmia on ollut muuallakin.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota toimimattomassa linkissä ollutta Treefixiä ei ohjeen mukaan saanut asentaan, jos Tampere City on asennettuna. Oletko asentanut kaikki Tampereen kentän mukana tulleet fixit? Minulla on täältä saatavat Tampere City ja EFTP (fixeineen) eikä puita näy. Tuota Treefix-tiedostoa minulla ei siis ole asennettuna (eikä edes tallessa).

Muistelen hämärästi, että minullakin oli tuo ongelma jossain vaiheessa, mutta en ole varma kun näitä puuongelmia on ollut muuallakin.

Pekka

Moro!

Itseasiassa minulla ei ole EFTP:n kenttää ollenkaa (kaatuilu) ainoastaan default kenttä mutta FISD:n Afcad defaultille. En edes kaipaa Tampere sceneryä mutta on tylsää kun joutuu rullailemaan RWY24/06 päähän niin puut ovat tiellä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole puita ja kaikki toimii ihan ok, paitsi kun lähestyy Helsingin suunnasta mikäsenytoli kiitielle niin kaatuu vähän ennen finaalia (se vanha bugi, jota kukaan ei ole vielä tarkkaan selvittänyt). Muusta suunnasta toimii ihan ok.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä kaatoi 24n ILSiin jonkin matkan päähän Tampereen fotoskene, vaikka vastaan väitetään. Nyt pelkkä EFTP2004 päällä on hyvin stabiilina pysynyt portille asti  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Nimen omaan mutta ärsyttää. RWY24 on aika usein käytössä pitkän lennon jälkeen kaatuilu ottaa pollaan. Vahinko koska EFTP on kotikenttä ja olisi kiva lentää sinne useammin. Defaulttina EFTP:llä ei kaadu niin usein mutta joskus kuitenkin.

Minulla on nyt Tampere1.0 asennettuna ja yksi file sieltä EFTP:n fix scenery kansiosta ja puut ovat melkein poistuneet rullausteiltä, ei ole kuin muutama yksilö liian lähellä. En ole vielä kerinnyt lentää sinne mutta katsotaan myöhemmin miten tämä toimii käytännössä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyisikö keltään säilöstä valmista excludea, joka poistaisi puut sotilaspuolen rullausteiltä? Tampere City on asennettuna, mutta yhä on puut varsin lähellä. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Multa tähtee puut jos laittaa Tampere ja TampereL, en tiedä kumpi siihen vaikuttaa, rullasin siellä 737 eikä mistään ottanut siipiin kiinni vaikka kolmessa kohtaa oli jokunen puu ihan laidassa tai tien laidassa, tämä on siis fs9

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen tehnyt tuohon aikoinaan exluden joka poisti puut rullaustien reunoilta (Fs9). Voisin koittaa viikonloppuna katsoa jos se vielä löytyisi jostain.

On vähän kiireitä eikä oikein meinaa simulaattori juttuihin riittää aika mutta kyllä tämä tästä vielä  . . . .

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo . . . tuommonen löytyi Cd:ltä. Olen näköjään tehnyt sen tilanteeseen missä käytetään Finafcads afcadia mutta ei varsinaista EFTP-kenttälisäosaa.

Silloin taisi tulla ylimääräisiä puita vähän sinne/sun tänne. Nämä oheiset exludet sitten poistelevat niitä ylimääräisiä puita. Näköjään niitä exludeja on tuossa paketissa useita ja kaikki kun asentaa niin pitäisi olla hyvä.  Näin muistelisin . . . .

:P

ohessa latauslinkki: http://www.paste.fi/file/14239263357720

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään