Jesperi Lauhio

Toebrakes

8 viestiä aiheessa

Iltaa!

Tuossa olen nyt simuani vähän laitellut mutta yksi ongelma on ilmennyt polkimien kanssa. Ja nimenomaan toebrakesien kanssa. Kun simun asetuksista laitan polkimiini (Saitek Pro Flight Rudder Pedals) jarrut, niin jarrut ovat päällä kokoajan. Miten ne saisi toimimaan oikein?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on ihan sama ongelma FS9:ssä CH productsin polkimien kanssa. Lentoonlähdössä jarrut eivät yleensä ole päällä, mutta kun varvasjarruja hipaiseekin, varsinaiset jarrut menee päälle eikä niitä saa enää pois päältä  millään. Joissakin koneissa jarrut näyttää olevan jo valmiiksi päällä startissa. Ne avautuvat näppikseltä, mutta lukittuvat päälle kun varvasjarrua painaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on ihan sama ongelma FS9:ssä CH productsin polkimien kanssa. Lentoonlähdössä jarrut eivät yleensä ole päällä, mutta kun varvasjarruja hipaiseekin, varsinaiset jarrut menee päälle eikä niitä saa enää pois päältä  millään. Joissakin koneissa jarrut näyttää olevan jo valmiiksi päällä startissa. Ne avautuvat näppikseltä, mutta lukittuvat päälle kun varvasjarrua painaa.

Tismalleen sama ongelma minulla.

Santeri: Juu siellä on raksi kohdassa reverse mutta ei auta :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sensitivity asetukset huonosti? Minulla joskus kanssa ollut samankaltaisia ongelmia, mutta simun omien (Assignments / Sensitivity) valikkojen kautta olen saanut toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sensetivity ja nullzone kohdilleen sitte kans... Toinen on, et käytätte kerran parkkijarruilla, jos niissä joku bugi tullut. Myös jarrujen nopea painaminen asetusten asettamisen jälkeen saattaa olla kohdillaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään