Guest jleminen

FSX Instrument pilot checkride

1 viesti aiheessa

Tästä tuntuu olevan aika paljonkin juttua eri palstoilla, mutta ajattelin kysäistä tietäviltä täältäkin. Olen (mielestäni) noudattanut ohjeita kuinka toimia, mutta aina SEA:n (116,80 VOR) ohittamisen jälkeen kun aloitetaan nousu korkeuteen 2100 ft suuntaan 339 Missed apch -ohjeiden mukaisesti, tulee tämä "I'm sorry. You did not pass...". Löysin mielestäni melko pätevän ohjeen ihan kohta kohdalta kuinka toimia, mutta ei vaan onnistu. Jossain väitettiin, että FS2004:ssa olisi jopa bugi tässä checkridessa. Itse kyllä kuulun niihin, jotka uskovat enemmän pilotin taidon puutteeseen... :-) Itse lennän tätä siis FSX-versiolla.

Äsken kuvailemani kohdan jälkeinen jatko on mielestäni melkoisen sekavasti esitetty. Eli ensin cross PARKK interscetion -kohdan jälkeen tulee "turn left", ja sitten "Cross SEA VOR on any heading". Ja heti perään ohjeissa "cross SEA on 140 degree course inbound" Kuinka tuo kohta  lennetään? En nimittäin ole koskaan tuohon asti päässyt. Eli onko se niin, että SEA:n jälkeen PARKK intersectionissa 180 astetta ympäri vasemman kautta, ja sitten OBS lukemaan 140 astetta ja lennetään em. radiaalille?

Eli ohjeiden kohta Section 2 (Proceed direct to SEA at 3000 feet, Set up for holding ja Enter Holding) kohta on aika hakusessa.

Kiitos, jos joku jaksaa avata tätä kohtaa.

Edit: Tuolta löytyi todella tarkka kuvaus, kuinka homma tehdään: http://www.simviation.com/fsdhelp.htm

Nyt sitten (taas) kokeilemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään