Kim Eriksson

Mistä FSX default textures kansio?

11 viestiä aiheessa

Moro.

Eli oon ny menny liikaa leikkimään REX, FSWC ja muilla textuurileluilla, että haluan palauttaa textuurit originaaleihin ja aloittaa tyhjästä. FS9:Stä kuulin että kun DVD tiedoston kansion avaa, sieltä löytyisi kaikki, mutta FSX:n DVD:llä homma on taas niin, että ne on jossain oudoissa paketeissa, joiden sisällä on vielä oudompia fileitä. Noh, siitä en löytänyt textures kansiota (jonka olisi pystynyt copy+paste) Koitin sitten reinstall, mutta huomasin sen asentavan muutakin originaalia, joten peruutin sen, koska en halua muun simuni palautuvan originaaliin. (joka siis toimii hyvin, joten ei tarvetta originaaleille)Netistä en tahtonut löytää tuota textures kansiota. Joten olisiko jollakin tietoa, miten saisin palautettua FSX textuurit originaaleihin, ilman uudelleenasennusta? (johon minulla ei ole aikaa)

Kiitos kovasti.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, FSX:ssä installeri käyttää eri purku menetelmää ja näin ollen tiettävästi vain asennus osaa purkaa näitä tiedostoja.

En ole vielä ohjelmaa löytänyt jolla saisi yksittäisesti purettua niitä, mutta olen käsittänyt sen niin että yksi sellainen tiedosto ei käsitä pelkästään vaan tiettyä kansiota vaan on kuten Rar tiedostoilla monta volumea jonottain purettavana, eli ei yhtä kerrallaan vaan monta :)

Eikös REX luo varmuuskopiota simun oletus tekstuureista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, tekeehän se, mutta jostain syystä kun pyysi backuppia tekemään uusiksi, teki sen sittenkin vanhan päälle.  ???

:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskaan ei  toitoteta liikaa varmuuskopioiden tarpeellisuudesta!! Eikä pelkästään työtiedostoista vaan jos on vakavamielinen simuharrastus  niin niistä myös!!  Itsellä on FSX varmuuskopiot ulkoisella kiintolevyllä ja pc kakkoslevyllä omassa osiossaan.  Nyt  varsinkin kun tallennustila on halpaa niin ei maksa vaivaa jättää kopiota ottamatta.

Esim aina kun asennan jonkun maksullisen ison lisurin otan FSX FULL COPYn ennen asennusta simusta siinä tilanteessa kun oli toimiva versio+lisurit...jos jotain menee pieleen.

Hyvä esimerkki avsim com back up tarpeellisuudesta!!"

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedosta. En tiennytkään. Miten tämä auttaa tämänhetkistä tilannetta?

No onkos se iso urakka, jos tekisit siten, eli nimeä Microsoft Flight Simulator X kansio hetkellisesti vaikka Microsoft Flight Simulator X2. Jos tämä siis onnistuu niin Asennat FSX samaan osioon kun tämä aiempi asennus Microsoft Flight Simulator X kansiona, näin ollen rekisterissä tiedot ei muutu asennetun polun takia(osa lisureista ei tykkää toimia enää oikein, jos simun uudelleen asennus on määritetty asennetuksi eri paikkaan kun aikaisempi).

Sitten kun asennus on suoritettu, muutat tämän uuden asennuksen nimeksi vaikka FSX Backup ja nimeät aikaisemman FSX asennuksen takaisin Microsoft Flight Simulator X2->Microsoft Flight Simulator X kansioksi. En siis ole varma toimiiko tämä :)

Mutta kokeile jos onnistuu, sitten sinulla on ainakin muuttumaton varmuuskopio kansio olemassa FSX:Stä siellä FSXBackupissa. Voi olla ettei tämä onnistu, en ole testannut tätä kun korkeintaan FS9 joskus.

Mutta asennus nähtävästi pyytää tekemään korjaavaa asennusta, no tämä korjaushan kuitenkin asentuu suoraan Microsoft Flight Simulator X kansioon, joten se ei asenna mitään sinne Microsoft Flight Simulator X2 kansioon vaan tähän aiempaan Microsoft Flight Simulator X asennuskansioon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulikohan tuo selkeästi selitettyä, toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitin ;D

Muista toki asentaa Acceleration ja SP1 ennen tätä uudelleen nimeämistä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan paperilla kuullostaa toimivalta idealta! Mitä, jos FSX:n muuttaa vaikka Flight simulator x.org, löytääkö asennus silloinkin sen ja antaa repairin? Itse en juuri nyt pysty testaamaan. Koitin aikaisemmin niin, että vaihdoin texturen texture.org:iksi, ja painoin repair. Sillon se kuitenkin teki muutakin kun tuon pelkän repairin. Accelerationhan asentaa SP1 samalla, eli erikseen ei tarvitse asentaa...? Itse en ainakaan asentanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan paperilla kuullostaa toimivalta idealta! Mitä, jos FSX:n muuttaa vaikka Flight simulator x.org, löytääkö asennus silloinkin sen ja antaa repairin? Itse en juuri nyt pysty testaamaan. Koitin aikaisemmin niin, että vaihdoin texturen texture.org:iksi, ja painoin repair. Sillon se kuitenkin teki muutakin kun tuon pelkän repairin. Accelerationhan asentaa SP1 samalla, eli erikseen ei tarvitse asentaa...? Itse en ainakaan asentanut.

Muistaakseni tuo FSX asennus on niin tyhmä että se rekisteritietojen perusteella tekee sen korjaavan asennuksen vain sinne minne se on alunpitäen asennettu. Näin ollen myös tämä edellinen asennus säilyy koskemattomana uudelleen nimetyssä kansiossa.

Mutta kokeile mitä se tekee, ainahan pystyt alkumetreillä perumaan/sammuttamaan asennuksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä tekisin ainakin niin, että asentaisin Fsx:n jollekin toiselle tietokoneelle ja kävisin sitten sieltä hakemassa sen texture kansion usb tikulle tai cd:lle.

Kyllähän jokaisella nyt vähintään kolme eri ikäistä pc:tä pyörii nurkissa joita voi täten hyödyntää . . . . .

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään