Guest Palezu

EFHK FISD scenery bugittaa, näkyy vain papi-valot

7 viestiä aiheessa

Nyt oli toinen kerta kun se teki tämän, olin laskeutumassa helsinkiin mutta ei näkynyt mitään muuta kuin papi-valot :thmbdn:. Edellisellä kerrallakin olin laskussa. Muulloin on toiminut... Mikähän mahtaisi olla vikana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se ollut niin että kyseisen kiitotien ILS-taajuus pitää olla ruuvattuna, jotta valot näkyvät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, jotain vastaavaa epäilinkin mutta eikö pitäisi silti näkyä edes kiitotie tai jotain rakennuksia. Siis nimenomaan näkyi vaan pelkät papi-valot. Ei mitään muuta  :P

Ja kyllähän mää ILS lähestymisenä tulin, mutta pitääkö se taajuus myös ruuvata johonkin erikseen, meinaan boksiin se tuli automaattisesti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on aivan sama ongelma, eikä ainakaan itsellä liity mitenkään onko ILS-taajuus boxissa.  :-\

Muistia on reilut 3GB ja käytössä Windows 7, eli minun ongelma ei ainakaan siitä johdu. Asennettuna on myös iso liuta Aerosoftin maisemia, mutta tuskin on tekemistä asian kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkotin että vaikka ILS taajuus onkin boksissa lähestymistä varten niin pitääkö se kuitenkin vielä johonkin muualle ruuvata että näkyis jotain? Toisaalta tietenkin pitäis sentään jotain näkyä ilman ILSsejäkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tietokoneessanne riittävästi muistia? Mielellään vähintään 1GB.Minullakin oli pitkään ongelmia Helsinki-Vantaan lentoaseman kanssa koska vanhassa tietokoneessani oli muistia vain 512 MB vaihdoin tietokoneen jossa on se 1GB muistia.Tarkista fs:än scenery asetukset!TÄRKEÄÄ!Oletko asentanut lentosimulaattoriisi lisäosana Dubrovnikin lentoaseman,joka sijaitsee Kroatiassa?Se hävittää lentoasemia eli scenejä ainakin Etelä-Euroopassa ja ehkä Suomessakin. Itselläni se hävitti lentoasemia juuri tuolla Etelä-Euroopassa,mutta,kun poistin Dubrovnikin lentoaseman ongelma korjaantui! ps:Yritetän löytää kaikki yhdessä ratkaisu ongelmaan!!!!!Tässä vaiheessa en osaa neuvoa enempää mutta neuvon kyllä lisää  heti jos saan tietoa enemmän!!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistia on vähän vajaa 1GB eli jotain 700 ja rapiat megatavua. Muutin scenery asetuksia silleen että laitoin EFHK sceneryn prioriteetti listalla ykköseksi. En tiiä auttoiko. En oo asentanu Dubrovnikia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään