Guest ALind

FS2004 kaatuu Suomessa

2 viestiä aiheessa

Iltaapäivää,

tullut tässä vastaan seuraavanlainen ongelma: FS2004 kaatuu kaikkialla Suomessa, muttei muualla maailmassa. Jos laitan lentoa aloitellessa esim. kenttävalintaan EFHK, EFIV, EFOU tai EFKU, kaikkialla kaatuu latauksen alussa, 0%:ssa. Tätä siis tapahtuu vain ja ainoastaan Suomessa. Olen kokeillut aloittaa lennon Tallinasta ja siitä sitten slewaten Helsinkiin, mutta kaatuu heti kun ylitän Suomen rajan (vaikka itse maa näkyykin horisontissa).

Olen kokeillut poistaa kaikki maisemat scenerylistalta jotka viittaavat Suomeen tuloksetta.

Mikä mättää?  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Addon Scenery, oikealla paikalla scenerylistalla Propeller Objectsin päällä ja lisäosamaisemat sen yläpuolella?

Onko Western Europe ja Eastern Europe ruksattuna käyttöön Scenerylistalla?

Yritä aloittaa Defu Cessnalla. Yritä aloittaa jollain vanhalla tallennetulla lennolla Suomeen?

Valitse siitä "GO TO AIRPORT" alotusvalikosta se "Any" ja koita sitten kirjoittaa joku Suomen kenttä sinne ylös . . ja aloituskoneena Defu Cessna.

Koita poistaa joitakin viimeksi asentamiasi lisäosia . . . . toimiiko Ruotsi? Onko Scenery Library järjestys "Direktiivien" mukainen?

Sittenhän on vielä tietysti niitä rajumpia keinoja, joissa ei simulle armoa anneta . . . ;D . . Mutta mielummin jos joku keksii muita "fiksuja" keinoja mkä tuohon voisi auttaa . . . .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään