Guest Halli

Puhuja

10 viestiä aiheessa

Voisko joku ystävällisesti kertoo miten saa sen Radio ihmisen (Laskeutumisessa) puhumaan niistä numeroista [Jaloista] .Että onko se vaan se FSPASSENGERS millä se kuuluu.ku mulla kuuluu vaan ''Houl up''   FSX(FSX)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se taitaa joihinkin lisäosakoneisiin sisältyä, ja joihinkin muihinkin lisäosiin, kuten fspassengers:iin kuten mainitsit. Jos sen haluaa valmiskoneille niin en tiedä muutakaan tapaa saada se kuin ostaa jokin lisäosa johon se sisältyy, fspassengers on ainakin todella hyvä lisäosa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos!Pitää kai vielä yrittää selventää jos jostain löytys jotain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Useimissa payware lisäosissa tuo on mallinnettu, siis olettaen, että kyseissä konetyypissä on GPWS.

GPWS:tä tulee siis nuo calloutit esim. approaching minimums/ approaching decision height/ plus hundred/ too low gear. Oikeassa elämässähän noi on asiakkaan valittavissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AVSIM.comista löytyy hakemalla "altitude callouts" ilmaisia tuollaisia jos haluaa käsin asennella. Asennus on hieman monimutkaista muttei mahdotonta.

Maksullisista lisäosista tuo myös löytyy, en tosin tiedä saako kuulutuksia otettua niistä myös toisiin koneisiin. Voipi olla melkoisen työn takana  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tosiaan etsimiseen auttaa jos etsii sanoilla:

- "RADIO ALTIMETER"

- "RADIO ALTIMETER WITH CALLOUTS"

- "GPWS"

- "GPWS CALLOUTS"

Kuten aiemmin sanottua payware koneissa se on usein mallinnettu.

Itse halusin joskus kouluaikana Piperiin tuollaisen kun tuuppasin aina tekemään loppuvedon liian aikaisin :). Kokemuksen kautta opin että kyllä sen saa silmilläkin katsottua, ainakin IRL :thmbup:

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tarkoitat korkeutta 100, 50 40 30 20 10 jalkaa, niin joissain koneissa (Lento) on ne äänet itsessään. Joissain ei ole. Defukoneissa ei ole. Houl up on mulle ihan uus termi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään