Guest Ilves

Saitek CYBORG X

13 viestiä aiheessa

Morjensta kavert ptkähköstä aikaa!

Mulla on keikkunut tossa pöydällä jo pidemmän aikaa tommonen otsikossa mainittu joikki.

Olen siihen nyt sovitellut niiden tangentien sopivuutta omia sormiani ja aivoituksiani silmälläpitäen.

Laitteessa on kaiken peukalonappien keskellä se tavallinen "hattu" jolla voi näkymää siirrellä vähän joka suuntaan.

Tähän asti ei mitään niin varsinaisesti poikkeavaa.

Kummallisuutta löytyykin sen "hatun" alta. Nimittäin siinä on semmoinen samanlainen trissa, kuin mitä hiiressä olemme tottuneet näkemään. Se ei ainakaan minulla reagoi suuntaan, eikä toiseen.

Kävin tässä eräänä päivänä täkäläisesassä liikkeessä. Nimeltään Media Markt. Liike osoittautuikin yllättävän suureksi alan tavarataloksi. Tavarataloksi, josta löytyi pelivälineitä vähän joka lähtöön.

Siellä hyllyllä oli m.m. nämä samat lentämis-työkalut, mitkä ovat meikäläisen datorin ympärillä. Niinpä kysyin tätä trissan merkitystä myyjältä.

Hän sanoi tietävänsä tästä trissasta saman, kuin mitä minäkin.

Siispä laitankin sen trissakysymyksen tähän osastolle, koska täältä yleensä lähtee tietoa asiasta, kuin asiasta.

Eiköhän teillä ½ammattilaisilla jollakulla mahda olla tämä CyborgX lelu käytössä?

Tämä erikoisuushan ei lentämistäni mitenkään haittaa, mutta olis kiva tietää sen merkitys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestäni siihen sai laitettua esimerkiksi trimmin. Ei tietysti mikään luontevin ratkaisu mutta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta trimmillä on kaksi nappulaa ylös ja alas, kuinka se pannaan samaan nappiin molemmat käytöt?

Vai huomaako tämä tikku sen jos sitä pyörittää eteen tai taakse päin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olisin ostanu Saitekin tikun joa ajat sitten, mutta kun ne on NIIN HELVETIN rumia etten todellakaan osta tollasta härpäkettä asuntooni. Laadukkaita ovat joo, mutta tuo ulkonäkö!!!! :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta trimmillä on kaksi nappulaa ylös ja alas, kuinka se pannaan samaan nappiin molemmat käytöt?

Vai huomaako tämä tikku sen jos sitä pyörittää eteen tai taakse päin?

Rulla pyörii kahteen suuntaan, ylös ja alas - ts. kaksi nappia joista toinen ylöstrimmille ja toinen alastrimmille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olisin ostanu Saitekin tikun joa ajat sitten, mutta kun ne on NIIN helv**** rumia etten todellakaan osta tollasta härpäkettä asuntooni. Laadukkaita ovat joo, mutta tuo ulkonäkö!!!! :(

Ei tässä kukaan ole sinun makua kysynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin!

Tossa Super Hornetin manualistossa on piirroskuvina esitetty ne sen kahdet ohjaimet. Nimittäin:

Vasemman käden spagit ja nippelit, sekä oikenkäden ohjaimet. Se kuvaus esittää varmaankin jotakin superhienoa kalustoa.

Sivu alkaa textillä:

11.0 HOTAS SUGGESTED MAPPING.

Joikissa on 7 eri namiskaa (useammalla vaikuttimella) ja kaasukahvassa 8. (useammalla vaikuttimella)

Tämmöäiselläkös tätä Super Hornettia sitten oikeastaan pitäisi käskeä?

1. Mitähän moinen värktyg oikein mahtaneekaan maksaa?

2. Oliskohan tämä kauniimpi kun Saitek? Vaikkei se olekaan pääasia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kunhan sanoin. Älä ny repeile.

No ei tässä, mutta toi oli vähän suuntaa että toisilla ei ole makua kun tommosen ostaa.  poltetaan rauhanpiippua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei tässä, mutta toi oli vähän suuntaa että toisilla ei ole makua kun tommosen ostaa.  poltetaan rauhanpiippua

Joo. Kunnon tötsyt. Tarkoitukseni oli harmitella ääneen, että olisi varmasti hyvä tikku ja sellainen on haussa, mutta ulkonäön vuoksi jää ostamatta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä pojat

Jos mulla olis vielä se ruotsalainen piippu, sillä irtiruuvattavalla pesällä ja vaihtofiltterillä, joka mulla oli sillon kun alottelin savuttelua ja siihen ne polttoaineet, niin tulisin kolmanneksi siihen piippurinkiin.

Vaan kun jo 1963-03- 27 klo 16:00 vedin viimeiset sauhuni, niin ei ole enää varken piippua eller puruja.

Eikä tuolla Media Markt kaupassa niitä HOTAS vehkeitä kuitenkaan ollut. Olivat Saitek merkkiä suurimmax osaksi.

Onkohan muuten Toi Pirkkala kovin haavoittuva, kun etenkin jos tulee sunnasta 24, niin joko kuva mustenee, taikka ainakin jäätyy paikalleen ja pitää koko tämä hökötys reboottaa.

Tänään tulin tuolta Porista Super Hornetillani Pirkkalaan 06 suuntaan ja kun taxasin sen sinne military parkille ja kääntelin sitä ojennukseen, niin homma katkesi kuvan jäätymiseen ja seurauksena oli rebootus.

Täytyy kokeilla jotakin toista legiä ja katsoa kuinka käy.

Jaksellaanpas taas, kun on näin lämmin tämä syksyn alkukin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi piipun poltto on vain virtuaalista, se on mullakin 26v kun lopetin, mutta voithan sinä Esa tulla tähän virtuaali polttoon mukaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noista kentistä vielä!

Kyllä tonne Arlandaan täältä Kungsängenistä pääsin ilman katkoja.

[ attachment removed / expired ]

Vielä kun oppisi sen "laskutaidon" niin mikäs tässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään