Guest Oliver M.

Simroutes reitti ei toimi FSXssä

5 viestiä aiheessa

Hei!

Eli miten saa toimimaan simroutes.com tehdyn reitin FSXssä? Lataan tuon tekemäni reitin ja sitten kun yritän avata sitä simun flightplannerilla mitään ei tapahdu. Miksi näin? Reitti siis tehty ensin vroute.com rfinder (=routefinder) ja sitten copy&pastetattu kaikki reitin pisteet sid ja star välillä. (lukuunottamatta siis näitä.)

EDIT: Routefinderihan se oli eikä mikään vroute. Olin vain lukenut jotain tuosta Vroutesta..  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simroutesista en tiedä mitään, mutta itse olen hakenut reitin Vroutesta ja ladannut sen suoraan FSX sopivassa muodossa koneelleni. Hyvin on toiminut ilman mitään ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos lennät jenkeissä niin ehdottomasti http://www.flightaware.com/

1) Vasen menu: Pilot Resources

2) Avautuvalta tekstialueelta IFR Route Search/recently used IFR routes

3) Täytä esim. KJFK KBOS ja saat listan juuri äskettäin oikeassa elämässä lennetyistä reiteistä annetulla välillä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simroutesista en tiedä mitään, mutta itse olen hakenut reitin Vroutesta ja ladannut sen suoraan FSX sopivassa muodossa koneelleni. Hyvin on toiminut ilman mitään ongelmia.

Latasin ja asensin tuon Vrouten ja vaikutti ensisilmäykseltä oikeinkin mielenkiintoiselta. Osasin myöskin jo esivalmistaa tuon lentoplaanin. Vielä en ole ehtinyt kokeilemaan toimiiko hyvin käytännössä, mutta toivotaan niin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään