Kim Eriksson

Scenery.cfg error + DBS W&F FSX kysymys

3 viestiä aiheessa

Terve.

Mulla ilmeni tällanen ongelma. Simun käynnistäessä valittaa scenery errorista, area.141. Katsoin FSX pääkansion scenery.cfg tiedostoa, siellä area.xxx loppuu 120 kohdalla. (!) Eli addon scenery on viimeinen, sen jälkeen ei ole mitään. Sen jälkeen katsoin appdata fsx kansion, jossa siis sijaitsee mm. fsx.cfg, siellä sama. Onko vielä jotain muita scenery.cfg tiedostoja, joista minä en tiedä, jotka saattavat aiheuttaa errorin?

Tässä vielä kuva:

[ attachment removed / expired ]

Sitten toinen kysymys: Mulla on DBS Walk&Follow for FSX, ja se toimii kyllä moitteettomasti. Mutta VC:ssä kun liikkuu ympärille, ei voi hat switchistä (logitech extreme 3d pro) katsella ympärilleen, niinkuin pystyy W&F disabled. Onko mitään mahdollisuutta saada se ympärilleen katsominen siihen hat switchiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo muokattu Scenery.cfg tallentuu C:\ProgramData\Microsoft\FSX kansiossa, eli sinne menee se varsinainen cfg johon tallentuu sen hetkiset sceneryjen asennustiedot Addon Scenery Listassa.

Jos nyt en väärin muista niin DBS pitäisi pystyä ottaa pois päältä tuon tilan, ettei sen VC käppäily moodi ole käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos. Sieltähän se löytyi, ja ongelma ratkaistu. Puuttui EFOU:sta jostain oudosta syystä location kohta, joten lisäsin sinne addon scenery\EFOU. Taas skulaa.

W&F:ista en tiedä, en löytänyt asetuksista ainakaan mitään selvää pelkän VC walking disablointia, tähän asti vaan laitan W&F päälle kun haluan ottaa kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään