Jesperi Lauhio

Carenadon Mooney M20J

5 viestiä aiheessa

Hui hai ja hilipatihippan. Nyt tuli hirveä fiilis lähteä lentämään VFRää. Kaivetaan siis Cessnat lannasta ja Piperit suosta ja lähdetään Malmille.

Siis. Kuten yllä hieman, kröhöm, omaperäisesti mainitaan, tuli hinku tuota VFRää ruveta lentämään. Noista cesnoista mie en perusta, joten olisi joku muu mukava VFR kone mielessä. Tällainen olisi tuo otsikossakin mainittu, Carenadon Mooney M20J. Onko kenelläkään kokemusta koneesta, että minkämoinen on? Ei jaksaisi noilla defuräpistimillä lentää. Glass Cockpittiä tuohon Carenadon koneeseen ei tietenkään saa, mikä on miinus mutta... ;D

Mutta siis, millainen kone tuo Carenadon Mooney on?

Ei h*******i ku tuli taas pitkä sepustus...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki Carenadot ovat aivan loistavia ja ne pitää pikkuhiljaa ostaa kaikki. Minulla on tuo Mooney ja olen siihen tietysti tyytyväinen. päihittää default Mooneyn etu ja takaperin.

Tuo on kyllä melko nopea kone mutta sehän on vain etu . . . Vfr lentämisessä ei sitten mene eksymiseen niin pitkää aikaa.

Aerosoft on tehnyt tuosta myös Boxed version, joka kannattaa ostaa, koska siinä saa samassa sekä Fs2004 ja Fsx versiot.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitähän minä tuolla FS2004 versiolla tekisin? ??? Otan mieluummin kaikki lisurit download versioina. Mutta juu. Joululahja listaan laitetaan suunnilleen 50e rahaa niin sillä saa tuon ja irjoja yms yms yms...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään