Guest Temezki

A340-300 Paneeliongelma!

7 viestiä aiheessa

Nyt on käynyt niin, että tarvisin jonkun hyvän paneelin Poskyn tekemälle A340-300 koneelle paneelin joka toimii hyvin, yritin aluksi kyllä tuota Flightsimin ainoaa A340 panelia, mutta koneen nokka nousi kokoajan ylös päin kun päästin ohjaimesta irti. Eli olisiko kellään jotain hyvää panelia? tai sitten neuvoa tuohon ongelmaani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on käynyt niin, että tarvisin jonkun hyvän paneelin Poskyn tekemälle A340-300 koneelle paneelin joka toimii hyvin, yritin aluksi kyllä tuota Flightsimin ainoaa A340 panelia, mutta koneen nokka nousi kokoajan ylös päin kun päästin ohjaimesta irti. Eli olisiko kellään jotain hyvää panelia? tai sitten neuvoa tuohon ongelmaani.

Jos nokka nousee liian korkealle, ei ole kyse huonosta paneelista, vaan väärästä trimmiasetuksesta. En muista trimmin defunäppäimiä, kun minulla ne on Yokessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nokka nousee liian korkealle, ei ole kyse huonosta paneelista, vaan väärästä trimmiasetuksesta. En muista trimmin defunäppäimiä, kun minulla ne on Yokessa.

Olisiko näppäinasetuksissa? Tai sitten etsin readme:stä jos löytyis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Jos kyseessä on Ken Michellin paneeli niin siinä ei pitäisi olla mitään ongelmia Poskyn Airbussien kanssa. Minulla ei ole käytössä A340 vaan A330, A320 ja A319 niissä pelaa moitteetomasti. Minkä olen huomannut A330 niin pitch-trimmiä ei saa nostaa yhtään ylös (voisi olla nokka vähän alas) muuten mennään kohti taivaita eli asetuksetovat vähän pielessä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä hyvää paneelia (toivottavasti toistaiseksi) ole olemassakaan mistään Airbussista. On vain erittäin huonoja ja pelkkää roskaa... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään