Guest ToniH22

::FSX::Ongelma tiettyjen koneiden käyntiin saamisessa.

7 viestiä aiheessa

Moi, tuossa on osunut muutama sellainen lisurikone kohdalle, että ne ei käynnisty ns. manuaalisesti, eli pitää tehdä tämä ctrl+e käynnistys. Mutta en pidä siitä tavasta käynnistää koneita simussa vaan siitä start napista. Eli miten saan ongelman korjattua näissä koneissa joissa ongelma ilmenee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä koneista on kyse? ???

No kyseessä on Dreamfleetin Piper Archer III. Eli kone on suunniteltu FS9:lle mutta vastaava käynnistys probleema oli yhdessä FSX Grumman AA-5 koneessa.

Tämä Dreamfleet Archerin laitoin tuossa toimimaan ongelmitta FSX:ssä. Paitti että tuo käynnistys ei toimi nyt jostain ihme syystä muulla tapaa kun ctrl+e yhdistelmällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko ongelmaan minkäänlaista ratkaisua olemassa?

Koska esim Aeroworxin Beech B200 ei käynnisty edes ctrl+e yhdistelmällä, ja kun katsoo sen tankkien kohtaa se näyttää ettei olisi tankeissa mitään vaikka simun asetuksien kautta sinne polttoainetta laitoin tankilliset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole ratkaisua. Ei vaan toimi kunnolla FS9:n koneet FSX:ssa.

No ei tuo kyllä pidä paikkaansa ainakaan tuon minun polttoaine ongelman takia, koska taas toiset( muutama esimerkki FSD Aerostar, Dreamfleet B58, Dreamfleet A36) FS9 koneet starttaa luonnollisesti FSX:ssä. Lähinnä tarvitsen tietää mitä tiedostoa pitää lähteä muokkaamaan aircraft.cfg, air tiedosto vai mitä?

Joten odotan vastausta vähän enempi tietävämmältä immeiseltä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No selvisi sekin ongelma King Airissa, eli edellisellä koneella olin lentänyt ja sulkenut kirjaimellisesti polttoaine hanat, eli cutoff asentoon oli jäänyt. Nytten otin sen edellisen koneen ja laitoin ON tilaan ne polttoaine hanat niin jopa alko lyyti kirjottamaan, Beech starttasi ongelmitta :thmbup:

Terv. Itse oppinut taivaanrannan maalari. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään