Guest Eluski

FSX Demo ja EFOU (Oli Re: Käytännön vinkkejä ja oppaita Flight Simulatoriin)

7 viestiä aiheessa

Terve!                            Olen aloitteleva simulaattorilentäjä ja heti törmäsin ongelmiin. Käytän FSX Demoa, koska varaa ei täysversioon ole. Joten, ongelmani liittyy lataamaani EFOU: lentokenttään. Keskelle kenttää ilmestyi puita. Jotain epärealistista tunnelmaa se lentämiseen luo, jos keskellä asfalttia kasvaa puita.        Onko demossa jotain aikarajaa, johon asti sitä saa käyttää? Kaverilla se heitti jonku tekstin jossa luki et "your time limit has come to an end" ja siihen perään jotai kiitoksia. Kun käynnistimme pelin uudestaan, tätä tekstiä ei tullut. Mitä tässä on nyt vikana? Kaipaisin apua.            T: Eeli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!                            Olen aloitteleva simulaattorilentäjä ja heti törmäsin ongelmiin. Käytän FSX Demoa, koska varaa ei täysversioon ole. Joten, ongelmani liittyy lataamaani EFOU: lentokenttään. Keskelle kenttää ilmestyi puita. Jotain epärealistista tunnelmaa se lentämiseen luo, jos keskellä asfalttia kasvaa puita.        Onko demossa jotain aikarajaa, johon asti sitä saa käyttää? Kaverilla se heitti jonku tekstin jossa luki et "your time limit has come to an end" ja siihen perään jotai kiitoksia. Kun käynnistimme pelin uudestaan, tätä tekstiä ei tullut. Mitä tässä on nyt vikana? Kaipaisin apua.            T: Eeli

Joo, demossa on aikarajoitus, en muista minkä verran, mutta kuitenkin kerralla saa pelata vain jonkun aikaa... Toimiiko EFOU:n kenttä muka demossa, eikös siinä ole vain pala karibiaa lentoalueena?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä siinä EFOU toimii, sen lisäksi seuraavat kentät (ainakin minulla mitä oon ladannu):EETN, EFET, EFHP, EFHK, EFIV, EFJO, EFLA, EFJY, EFPO, EFKG, Maarianhamina(en sitä kenttä-ID:tä muista), EFTP, EFTU, EFRO, seinäjoki, ruotsista pajala ja sollefteå. Pitää kai sitten ostaa se FS2004 täysversio. ;D Onko hinnasta tietoa kellään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä siinä EFOU toimii, sen lisäksi seuraavat kentät (ainakin minulla mitä oon ladannu):EETN, EFET, EFHP, EFHK, EFIV, EFJO, EFLA, EFJY, EFPO, EFKG, Maarianhamina(en sitä kenttä-ID:tä muista), EFTP, EFTU, EFRO, seinäjoki, ruotsista pajala ja sollefteå. Pitää kai sitten ostaa se FS2004 täysversio. ;D Onko hinnasta tietoa kellään?

Jahas Eeli taidat olla aivan uusi tällä foorumilla joten tervetuloa vaan mukaan  :) Varmaan tuon Fs2004 saa suht edulliseen hintaan..Kannattaa katella eri pelikaupoista jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos asut Helsingissä, Itiksen lähellä, niin itiksessä olevassa gamestopissa oli muistaakseni fs2004 lähti kympillä.

En ole kuitenkaan 100% varma :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei en asu hesassa, vaan siilinjärvellä, ja kotikenttäni on rissala tai virallisesti kuopion lentoasema. Onko kuopiossa kauppaa, jossa FS2OO4 myynnissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei en asu hesassa, vaan siilinjärvellä, ja kotikenttäni on rissala tai virallisesti kuopion lentoasema. Onko kuopiossa kauppaa, jossa FS2OO4 myynnissä?

Kannattaa koettaa Puijon divaria, muualla ei ole näkynyt (en ole varma tuosta divaristakaan, luultavasti ei). Kannattaa toki tsekata muutkin, mutta viimeisellä tarkistuksella ei näkynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään