Guest lentäjä32

Jari Varjen EFHK X lisäosan kanssa ongelmia?

12 viestiä aiheessa

Elikkä asensin taas uudestaan sen Jarin omilta sivuilta ladattavan EFHK X:n. Se aiheutti sellaisia ongelmia että, Lentokoneet, Pushbackit ja maaajoneuvot ovat ilmassa. Lentokentällä on myös puita rullausteillä ja rullastie merkinnät ovat rullausteillä eikä nurmikolla. Myös Putket ovat kadonneet. Asensin sen Jari Varjen päivityksen EFHK X update, tämä taas pisti koko kentän ns. mustaan aukkoon, joka paikka oli aivan mustaa. Huomasin kuitenkin että pelkkä EFHK on musta eikä mikään muu paikka.

Mistähän nämä voisi johtua? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensit siis sen uusimman päivityksen X:lle tuon 1.5-version päälle? Suosittelen lataamaan paketit uudestaan, poistamaan vanhat tiedostot koneelta ja asentamaan tuo X-päivitys koskemattoman 1.5-version päälle. Toimii ainakin minulla, tosin mm. joitakin välkkymisongelmia on ilmennyt (jotkin rakennuksista pysyvät pitkään mustana lähestyessä kenttää).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tjaaha sanon minä. Mitä eroa on Jarin ja Esa Sairion Hesa-Vantailla? Itse käytän tuota Esan tekemää joka wörkki loistavasti. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä eroa on Jarin ja Esa Sairion Hesa-Vantailla? Itse käytän tuota Esan tekemää joka wörkki loistavasti.

Puhutaan ilmeisesti alunperin FISDin EFHK-lentokenttämallinnuksesta ja sen FSX päivityksistä (Jari Varje), eikä Esan photosceneryistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin ko. lisäosan ja tältä näyttää.

[ attachment removed / expired ]

Mikä on ongelma?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskoisin, että siinä on ongelman alkuperä. Mutta mistä löydän 1.0:n ja 1.5:n? FSNordicin tiedostokirjastossa on vain Risto Partasen EFHK-päivitys FSX:ään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskoisin, että siinä on ongelman alkuperä. Mutta mistä löydän 1.0:n ja 1.5:n? FSNordicin tiedostokirjastossa on vain Risto Partasen EFHK-päivitys FSX:ään.

Kyllä se löytyy kun ottaa silmän käteen. :P Siinä se FS2004-versio on heti sivun yläosassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta toimiiko se myös FSX:ssä?

Siis koko homman idea on, että ensin asennetaan FS2004:lle tarkoitettu 1.0-versio ja tämän jälkeen 1.5-versio edellisen päälle. Kumpikaan edellä mainituista ei toimi sellaisenaan FSX:ssä, joten tässä vaiheessa kuvaan astuu mukaan tuo FSX-päivitys, joka taas asennetaan aikaisemmin asennetun FS2004-EFHK:n päälle. Hieman sekavasti selitetty, mutta toivottavasti selvensi edes vähän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen nyt ymmärtäväni. Kiitti paljon!  :)

EDIT: Modeli näkyy mutta tekstuurit näyttävät puuttuvan. Asensin ensin 1.0:n ja sitten 1.5:n ja sitten Jari Varjen sivuilla olevan FSX-päivityksen. Silti tekstuureja ei ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään