Guest Viletsu

Wilcon Embraer tekstuuriongelma!

16 viestiä aiheessa

Jos joku ystävällinen viitsisi auttaa. Onko jollain ilmennyt samaa ongelmaa, kun ladannut Wilcon E-jets Embraeria, tuota Base Packia eli ensimmäistä vaihtoehtoa, mukana mm. Finnairin E70 ja tekstuureita E70/E90. Simuna FSX ja kyllä olen varmasti ladannut FSX-version.

Nyt ohjaamo näyttää tältä: http://img510.imageshack.us/img510/697/emb170.png (eli siis huomaatte varmaan kun tarkemmin katsoo)

GPS ei toimi (itse asiassa sitä ei löydy edes valikosta) ja katsokaahan vielä kuvassa olevaa konetta muutenkin... FSX:n alkuvalikossa siivet näyttävät vihreiltä ja tuossa niitä ei näy ollenkaan. Tuo thorttlekaan ei muuten liiku ollenkaan. Onko tekstuureissa joku vajaus vai onko joku asetus mitä en ole huomioinut tässä vaiheessa? Vai korjaantuuko asia kenties itsekseen ajan myötä?

Kiitos avusta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no... Koko koneessa ei ole simun omaa GPS-ruutua, vaan GPS näkyy MFD-näytöllä (toinen vasemmalta sekä toinen oikealta, näitä on siis kaksi). Kokeile vaikkaasentaa uusiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo no kokeillaas uusiks asennusta. Tartteeko vanhat kamat poistaa service packkeineen vai riittääkö päälleasennus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo näinhän se menee. Kamalasti ei tosin huumori auta tässä tilanteessa kun rupesi sen verran ärsyttämään nää ikuiset uudelleenasennukset ja service packit yms. :D

Joo ja just kokeilin: uudelleenasennus ei auta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo näinhän se menee. Kamalasti ei tosin huumori auta tässä tilanteessa kun rupesi sen verran ärsyttämään nää ikuiset uudelleenasennukset ja service packit yms. :D

Joo ja just kokeilin: uudelleenasennus ei auta.

Miksi et lataa Wilcon sivulta suoraan kokonaista uutta installeria joka pitää sisällä kaikki päivitykset?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän ole mitään viirus tutkaa päällä (ne joskus aiheuttaa jänniä asioita) ja missä asennossa DX10 preview tila on (itse kytkisin pois)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi et lataa Wilcon sivulta suoraan kokonaista uutta installeria joka pitää sisällä kaikki päivitykset?

Tänään ostettu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt sain koneen ulkoiset tekstuurit näkymään aivan moitteetta (ostettuani tuon toisen paketin) mutta vielä ohjaamossa ei näy nuo PFD ND EICAS jne. Eikä thorttle vipu ja speed brake liiku ??? Ja laitoin tuolta jostain control centeristäkin (wilcon oma) PFD:n ja ne muut olevinaan näkymään mutta eipä nuo näy... Täytyy vielä säätää jotain, ehdotuksia mitä? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(Se on muuten MFD eikä ND.  ;)) Kannattaa varmaan kohta kysyä Wilcon supportista neuvoa, jos ei muuten onnistu. Onko myös 2D:ssa sama ongelma?

2D ei itseasiassa näytä muuta kuin harmaata... :o

Joo ja kiitos opastuksesta, kuten näkyy niin olen vielä aika aloittelija näissä hommissa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

2D ei itseasiassa näytä muuta kuin harmaata... :o

Joo ja kiitos opastuksesta, kuten näkyy niin olen vielä aika aloittelija näissä hommissa..

Voisikohan gauge-filu olla rikki.... Jos kokeilet vielä kerran niin, että lataat asennustiedoston kokonaan uusiksi Wilcon sivuilta ja asennat sen (tiedostossa on valmiina 1.6 päivitys, eli älä asenna sitä. Jos ei sittenkään toimi, niin seuraa tietokoneen lämpöjä vaikka Core temp-nimisellä ohjelmalla. Jos jaksat ne lämmöt raportoida tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos paljon avusta mutta nyt olen puuhannut koko päivän tuon parissa eikä enää oikein jaksa kiinnostaa. Katsotaan huomenna..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä pitäisi tehdä, itsellä sama ongelma ei ainakaan auttanut uudelleen lautaus  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään