Pertti Kevätkylä

FSX asentuu Vistalle, mutta ei XPlle

4 viestiä aiheessa

Kävin äsken pelin myyjän luona ja mun FSX asentui hänen koneelleen. DVD1 sisään jne. tai avaamalla DVD1 tiedosto ja sietä käynnistys setup.exe:n avulla. Huomasin selvän eron käynnistyksessä, Minun koneellani asennus pysähtyy hetken kuluttua ja kone miettii hetken, jonka jälkeen huomautus: Tätä korjauspakkausta ei voi avata, varmista, että korjauspakkaus on olemassa ja, että voit käyttää sitä, Vista miettii tässä kohdassa yhtä kauan, mutta jatkoi asennusta, kunnes tuli FSX ikkuna, josta More options jne...Aiheutuiko C:\ asemalle joitain vaurioita, kun poistin FSX:n. Mielestäni olen siivonnut kaikki FSX jämät pois, C Cleaner AWS, regedit avulla. Tarviiko FSX C:\ asemaa, FS9 ei tarvitse. Onkohan käyttöjärjestelmä vioittunut, kun vertaa Vistaan, joka toimii, ettei vaan täytyisi asentaa XP:tä uudelleen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenna se fsx uudestaan c.diskille ja sen jälkeen otat pois sen levyn avulla kun yrität asentaa uudestaan niin se kysyy että korjataanko vai otetaanko pois, niin valitset sen pois oton ja silloin se häviää sieltä mutta kaikki lisurit joita olet pannut sinne ei häviä, ne voit ottaa pois manuelt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on moro !

Älä asenna FSX:ää sinne osiolle missä on Vista tai Xp. Esimerkiksi mulla on C:llä Windows 7 kaikilla mausteilla. G: Osiolla on FSX:ä ja O:Levyosiolla on 2004. Kaikki toimii, kun ajatus.

Nimittäin jos samalle levyosiolle missä on vista tai xp\windows 7\ niin paljon mahdollisuutta, että voi tulla ongelmia joten muualle kuin missä on windows

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään