Pertti Kevätkylä

FSX näyttö muuttui,miten lisään sceneryn,FSX toiselle osiolle,SP1-2 tarpeellis

2 viestiä aiheessa

Hei taas! Näin ensikertalaisena kysyn neuvoa seuraavissa asioissa:

1.FSX näyttää vain 2/3 osaa näytöstä, vaikka valitsisin minkä koneen / sceneryn tahansa, 1/3 näytön alareunassa on mustaa, näyttö oli kokonaan käytössä, kun asensin FSX eka kertaa. Olen yrittänyt hakea settingseistä eri vaihtoehtoja, turhaan.

2.Minulla on 1 vesikenttä scenery, miten lisään sen scenery listaan.

3.Sain aiemmin tiedon, että FSX voidaan asentaa myös toiselle osiolle, mennäänkö ensin resurssienhallintaan ja sitten DVD kelkkaan ja avataan tiedosto ja valitaan toinen osio, minulla se olisi F:/ jolle olen tehnyt FSX kansion.

4.Ovatko SP1 ja 2 tarpeellisia, vai saako uusi käyttäjä niistä jotain hyötyä, ainakin SP2 on suuri tiedosto, vaikuttaako näiden kahden tiedoston vaatima tila simulaattorin käynnistykseen ja käyttöön.

Tässä tuli tosi paljon asiaa kerralla, mutta olisin kiitollinen avustanne jälleen kerran.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

4.Ovatko SP1 ja 2 tarpeellisia, vai saako uusi käyttäjä niistä jotain hyötyä, ainakin SP2 on suuri tiedosto, vaikuttaako näiden kahden tiedoston vaatima tila simulaattorin käynnistykseen ja käyttöön.

Tässä tuli tosi paljon asiaa kerralla, mutta olisin kiitollinen avustanne jälleen kerran.

No sanotaanko näin, että ainakin osa FSX lisureista vaatii SP1 ja SP2 toimiakseen. Kyllähän se joitain korjauksia nuo SP:t tuo tullessaan joten ei lainkaan ole huono asia asentaa niitä.

Tietysti itsehän osaat parhaiten ajatella mitä käytät simussa. Itselläni on Accelerator lisä-osa myös FSX:n kaverina, niin sen mukana tuli jo tuo SP2 valmiina ja koneella on suurin osa lentokoneista SP2 riippuvaisia.

Oletko koittanut muuttaa resoluution kokoa simussa? Jos tuo johtuisi jonkin sortin resoluutio asetuksista tuo musta alue tms. Laitappas kuvaa siitä, niin voi tässä mietiskellä paremmin mikä on vikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään