Pertti Kevätkylä

FI 156 Fieseler Storch kone FSX simulaattoriin

9 viestiä aiheessa

Hei. Onko kenelläkään jemmassa  FI 156 Fieseler Storch addonia. Löysin pari osumaa, mutta file not found. Minulla on yksi toimiva Fieseler, mtta se toimii vain FS9 ssimulaattorissa, jos yritän asentaa sen FSX:sään, ei tule kuvaa, vain pelkkä maisema.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on tuon tekijän kone,  By Tim Conrad, Piglet's Peculiar Planes, mutta ei ole linkkiä, saat itse sen etsiä esiin. Toimii fsx

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Kiitos kaima. Kyseessä on varmaan 13, jotain Mt:n zippi ja tämä pigglet mainittiin  samassa yhteydessä,prosessi alkoi lupaavasti ja sitten file not found!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tim Conradin Fi-156 löytyy Flightsim.comista, tiedostonimi fi156_fs.zip. Huomaa myös erillinen teksturipaketti (FI156TEX.ZIP) ja päivitys (156_fix.zip).

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei. Browsailin FlightSim.comia läpi, enkä löytänyt mitään Fi-156 viittaavaa. FS 2002 New files,New files all,FSX,FS 2004 New files,CSF1 New files...

Löytyy löytyy, itsekkin latasin sen Flightsim.comista testimielssä. FSX:ssä on vaan buginen potkuri mutta sen nyt sai korjattua pikkasen DXTBMP:llä.

Menet Flightsim.comista Files - Search Files kohtaan ja laitat fi156_fs.zip File name kohtaan sitten haku.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään