Niklas Kivinen

Finnair ja Blue1 ai-plaanit kesä 2009

6 viestiä aiheessa

Onkohan missään muualla saatavilla Harri Heliövaaran tekemät Finnairin ja Bue1:n kesän 2009 ai-plaanit ?

Avsim:ssä ne olivat nimillä: blue1_fps_su09.zip ja finnair_fps_su09.zip. Flightsim.com:ssa niitä ei ole.

Olen asennellut simua uudelleen ja valitettavasti kadottanut nuo plaanit joten jos jollain foorumilaisella

ne tallessa ja on halukas laittamaan s-postilla ne tulemaan minulle niin olisi hieno asia. Kiitos  :D

p.s Voi laittaa yksityisesti viestiä tulemaan täällä foorumilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tuommoisten Suomessa liikennöivien yhtiöiden Ai plaanit pitäisi olla täällä FS-Nordicin tiedostokirjastossa? Kyllä muiden maiden "Fs-Nordiceissa" etusijalla on kaikki kotimaahan liityvä.

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei meillä :(

:P

Kyllä ne sinne saa jos joku käyttäjä uppaa. Ei se ole henkilökunnan tehtävä haalia tiedostokirjastoon tavaraa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Nuo Finnairin ja Blue1:n plaanit ovat minulla valitettavasti vanhalla tietokoneellani, jonka kanssa on ollut aika suuria ongelmia viime aikoina. Voin kuitenkin yrittää seuraavan parin päivän aikana kaivaa noita tiedostoja esiin ja toivottavasti lopulta saada ne uploadattua myös tänne FSNordicin kirjastoon!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään