Toni Määttänen

FSX- ATC- ikkuna mössöä muuten toimii.

10 viestiä aiheessa

Missähän on vika kun simu toimii muuten ihan hienosti mutta ATC- ikkuna on suttuinen ja pikselimössöä vaan. rex:illä asensin teeman ennen lentoa mutta niin olen tehnyt ennenkin. Repair- asennus ei auta. Pitääkö tässä nyt alkaa REXin poistoon. Asensin backupin sitäkautta kanssa  mutta ei tulosta...

[ attachment removed / expired ]

Oho, laitoin kuvankaappauspuolelle tämän vahingossa. Älkää antako selkään... se oli vahinko...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen kokeilemaan koko koneen buuttausta, mikäli et vielä sitä ole tehnyt. Ainakin itsellä buuttaaminen yleensä auttaa tuollaisiin ihmeellisiin sekoiluihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm..oletko asentanut uusia fontteja tai poistanut vanhoja..myös se voi aiheuttaa tuota, päivitäpä lisäksi uusimpiin ajureihin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä oli myös tuo ongelma ja johtui siitä kun näytönohjain rasittui sen verran ja lämpesi eli kokeileppas sinun näytönohjaimen lämpö? itselläni meni myös maa suttuiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paikansin vian REX:iin, koska olin juuri asentanut uuden teeman sillä. Poistin koko FSX:n asennuksen eilen, mutta otin fsx.cfg:n talteen ja korvasin uuden cfg:n sillä vanhalla uuteen asennukseen. ATC- ikkuna oli mössöä edelleen. Nyt poistin cfg:n ja käynnistin simun uudelleen. "Puhdas" cfg- tiedosto auttoi ja atc- ikkuna on taas entisensä. Nyt onkin jonkinmoinen homma kun käy läpi mitä uskaltaa vanhasta cfg:stä siirtää uuteen ja mitä ei...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselleni on nyt tämä sama ongelma tullut. Mitä pitäisi tehdä? Simuun ei oltu tehty mitään muutoksia ennen ongelman ilmaantumista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johtuu  näytönohjaimen ylikuormittumisesta ja/tai muistin loppumisesta. Vähän ajan kuluttua saattaa ilmestyä textuurien latausongelmia, iso läjä maasta ylöspäin sojottavia piikkejä ja lopulta FSX:n kaatuminen. Minulla loppui kun tuplasin muistit 2 -> 4GB DDR3. Myös detailien vähennys auttaa.

EDIT: Lisäys sen verran, että mulla ainakin tuo tuli vasta sitten kun loppui puhti koneesta jossain vaiheessa ja myös FSX:n muut valikot olivat samanlaista mössöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään