Jouni Rasmussen

Fs2k4 ei lähde käyntiin (2 kuvaa virheilmoituksista)

11 viestiä aiheessa

Jostain syystä fs2k4 lakkasi lähtemästä käyntiin ja sanoo nyt tälläsii ilmoituksii kun yritän käynnistää.

Ensin sanoo näin:

virhe.jpg

Jonka jälkeen tulee tälläinen ilmoitus vielä:

virhe2.jpg

Mitähän minun kannattaisi tehdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuo eka meinaa että sulla on vähän tilaa tuon pelin pyörittämiseen, joten kannattaa harkita poistamaan kaikki turhat ohjelmat/kansiot mitä et enää käytä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuo eka meinaa että sulla on vähän tilaa tuon pelin pyörittämiseen, joten kannattaa harkita poistamaan kaikki turhat ohjelmat/kansiot mitä et enää käytä :thmbup:

Ei, kyseessä ei ole kovalevytila, vaan käytettävä työmuisti, RAM-muisti. Suosittelen sammuttelemaan kaikki turhat ohjelmat taustalta muistia viemästä. Tai ostamaan lisää muistia  ;D Vai oliko tähänkin joku vippaskonsti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tutkailehan tehtävänhallinnasta, mikä vie paljon muistia. Siellä saattaa pyöriä joku haamusovellus, joka haukkaa kaiken muistin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varsinkin Visvassa alapaneeli tihkuu kaikenmailman pikanäppäimiä, löytyy; AVG Anti-Virus, Quicktime, MSN messenger tms, tms...

Itse sammutan nuo kaikki aina ennen kun käynnistän simun niin kaikki toimii paljon nopeammin!

:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mut minä en ymmärrä ku on mulla ollut ennenkin kaikki nää softat päällä mitä on nytkin... :S ja fs toiminut kuin unelma.

Muistele mitä muutoksia olet mahdollisesti tehnyt simuun/koneeseen/ohjelmiin ennen kuin ilmiö alkoi esiintymään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kyseessä x32 vai x64 käyttis?

Jos x32 ja RAM >32gb, OOM tulee lähes 99% varmuudella. Boot.ini:iin pitää tehdä muutos, eli sinne koko rivin perään: /3GB/Userva=2560

sillon näyttää jotenkin tältä:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows XP Professsional" /fastdetect /3GB /Userva=2560

edit: niin, tääpä olikin win XP ja FSX:lle... en tiedä toimiiko FS9:llä.. sorry

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään