Timo Poikela

LDS767 download täysin ehjänä, täydellisenä ja moitteettomana

5 viestiä aiheessa

Sai olla viimonen kerta näitten downloadien kaa  :thmbdn:

Eli eilen ostin Level-D 767 ja tänään ihan mielissäni sitä testailemaan...

1. 767-300 Repaint Manager

Hyytyi totaalisesti, lataa vaan eikä tapahu yhtikäs mitään

2. 767-300 FSX Configuration Manager

Toimii mutta kun painaa "Save setting" niin "Please standby" ikkuna tulee ja pysyy siinä ikuisesti kunnes ohjelaman sammuttaa

3. FLight Simulator X

Eli valittuani kyseisen ongelmanuoren, koko kone simahtaa pitkäksi aikaa kunnes näyttöön pamahtaa kyseinen tabletti:

Panel Initialization Failure.

Reinstall Level-D Simulations B767-300

Jonka jälkeen tulee parikymmentä ikkunaa jolloin ei auta muu kun sammuttaa koko kone...

Eli just näin, JÄTTEBRA!!!

:thmbup:

Voiskos joku sankari juosta nyt hätiin vai onkos tuo ainut vaihtoehto taas lataa ja poistaa...?

>:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Krhm

Pahoitteluni kaikille...

itse puusilmänä olin unohtanut asentaa Sp1 ja SP2 päivitykset omaan simuuni sen jälkeen kun olin uudelleenasentanut sen...

täten ei ihme että LDS ei pelannut

En olisi itse varmaan asiaa tajunnut ellen olisi pudonnut portaat alas ja ollut vähän tillintallin

mutta näihin kuviin, näihin tunnelmiin!

p.s kyseinen tuote on loistava tekele, ja toimiikin jos sen vaan osaa asentaa (nimim. kokemusta on)  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Krhm

Pahoitteluni kaikille...

itse puusilmänä olin unohtanut asentaa Sp1 ja SP2 päivitykset omaan simuuni sen jälkeen kun olin uudelleenasentanut sen...

täten ei ihme että LDS ei pelannut

En olisi itse varmaan asiaa tajunnut ellen olisi pudonnut portaat alas ja ollut vähän tillintallin

mutta näihin kuviin, näihin tunnelmiin!

p.s kyseinen tuote on loistava tekele, ja toimiikin jos sen vaan osaa asentaa (nimim. kokemusta on)  ;D

Joo te nykyajan nuoriso ette ilmeisesti osaa lukea enää asennusohjeita!!  Kannattaako harrastaa englanninkielistä simukokonaisuutta jos lukutaito on nolla?? ;)

Parempia asennusohjeita saatte etsiä kun on LDS 763 ja PMDG 744 tuotteissa"!""

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja arvon herra voi mennä kattomaan sitä nykyajan nuorisoaan sinne helsingin keskustaan.

Jos joku asennus ei toimi asennusohjeiden mukaan, niin onko nyt joku ongelma?

Varmaan saa asiaa täältä kysyä, tai sitten ei. Onneks ei oo paljon sunlaisia tyyppejä täällä liikkeella  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään