Guest puskapilotti

Microsoftin galluppi lentopeleistä

11 viestiä aiheessa

Nojaapajaapa, tietenkin valtavirta tykkäisi tuommoisesta arcade-tyylisestä poukkoilusta, mutta jos oikeasti (microsoftin/microsoftin korvaavan) lentosimun tulevaisuus on tämäntapainen mitä kyselyssä esitetyt kysymykset, niin huoh  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just joo...  ::) Kannattaakin tehdä viimeisessä kohdassa selväksi, että haluaisi FS:n pysyvän nykyisen kaltaisena simulaattorina, eikä muuttuvan xbox peliksi. Mitä enemmän tällaista palautetta tulee, sitä paremmat mahdollisuudet, että jotain järkevää voisi syntyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lopetin kyselyn kesken hysteeriseen huutoitkunauruun.

Ei ***tu oikeesti. :P

Sillonhan sitä kannattaa vastata sitäkin suuremmalla syyllä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastasin loppuun saakkaa, vikassa kohdassa sanoin, että tälläinen peli ei koskaan saa tulla korvikkeeksi lentosimulaattoreille. "Tehkää ennen kaikkea flightsimulator, EI flightgame!"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hohhoijaa, puhuttiin alieneiden tukikohdista, lipunvaltausräiskinnästä lentokoneilla, kuinka hienosti tuhoat lentokoneita -tehtävät ja ties mitä, puhuttiinko kertaakaan lentokoneesta? :P taidettiin joo jostain B747 vauroitumisesta...ja sekin pitää laskea jorpakkoon että saa pisteitä, hyvältä näyttää :D Noh annoin toki vapaamuotoisen palautteen jospa ne vaikka lukisi sen mutta jos tältä näyttää niin hyvä, että pitävät jo tuossa projektinimessään sanat Flight Game, ihan hirveä lastenleikkipeli tuosta on tulossa tuollaisena.

Jorpakko oli määritelty tässä gallupissa, esim. golf-kenttä. Myöskin niin etteivät matkustajat, etkä sinä itse loukaannu. Tämä voisi olla ihan hyvä, joku "active this feature" tyylinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hohhoijaa, puhuttiin alieneiden tukikohdista, lipunvaltausräiskinnästä lentokoneilla, kuinka hienosti tuhoat lentokoneita -tehtävät ja ties mitä, puhuttiinko kertaakaan lentokoneesta? :P taidettiin joo jostain B747 vauroitumisesta...ja sekin pitää laskea jorpakkoon että saa pisteitä, hyvältä näyttää :D ...

En huomannut kysymyksiä alieneista enkä B747:stä, tai sitten olin liian ajatuksissani. Mutta samaa mieltä olen, että jos MS:n suunta on XBOX-peli, niin ei hyvä. Palautteeseen laitoin kuten muutkin, että tarvitsemme lentosimulaattoria eikä -peliä, painottaen nimenomaan realismia sään, ympäristön, lentomallinnuksen ja ilmakehän suhteen.

Muutoin ihan hyvä, että MS tekee tämmöistä galluptutkimusta, käyttäkäämme sitä hyväksi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kartottaavat tuolla varmaan pitkälti tulevaa asiakaskuntaa, eli jos enemmän on tätä "real as it gets" asiakkaita, kait ne sit sen pohjalta rakentaavat simua tai sitten taas sellaisille jotka vähemmän kiinnostuu itse lentokoneen ominaisuuksista ja haluaa tehdä virtuaali matkoja kotopuolessa ilman sen suurempia manuaalien lukemista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyselyn kysymykset vain kovasti vihjasivat sims-tyyliseen virtuaalikisanettikaupankäyntipeliin.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään