Niklas Kivinen

Aerosoft Mallorca X julkaistu

26 viestiä aiheessa

Jep, hankintaan laitetaan, eilen illalla ilmestyi myös FSDreamteamilta KFLL eli Fort Lauderdale - Hollywood kenttä FS9/FSX:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kattelin tota tuolta sivuilta, ja kyllä näyttää hienolta!

Tuo mukavasti lisää juttuja tonne espanjan seudulle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tonin mainitsemalta FsDreamteam:ltä tulee myös ihan hyvätasoisia lisäosia simuun. Juup kylläpä tässä innolla odotan uutta tietokonetta ja pääse tuossa lomalla heinäkuussa sit taas simuilun makuun. Pieni simuilutauko tekeekin hyvää...Ja tuo Mallorca menee kyllä hankintalistalle. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juup kylläpä tässä innolla odotan uutta tietokonetta ja pääse tuossa lomalla heinäkuussa sit taas simuilun makuun. Pieni simuilutauko tekeekin hyvää...Ja tuo Mallorca menee kyllä hankintalistalle. 8)

Heh, siellähän on samat jutut kun täällä... uus kone käytiin eilen laittamassa tilaukseen, heinäkuun alussa sitten vähän pidempi vapaa niin on aikaa laitella kuntoon... ;D Täytyy vielä tuo Mallorca hommata kunhan tulee lentoja sinnepäin... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse odottelen että tulisiko koskaan kreikan,Turkin ja Cyproksen suunnalta mitää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse odottelen että tulisiko koskaan kreikan,Turkin ja Cyproksen suunnalta mitää.

Eikös niitä saa ainakin FSX:lle ilmaisinakin Flightsim.comin sivulta, omasta mielestäni todella laadukkaita ilmais kenttiä juuri Turkin ja Kyproksen suunnalle.

Esim: ltba2009.zip

"FSX Scenery-Istanbul Ataturk Airport (LTBA). The biggest and the busiest Turkish airport. Meticulously detailed and realistically depicted FSX scenery for Istanbul's Ataturk International Airport. Created with 3ds max from scratch, the scenery includes accurate buildings, hangars, parking bays, safe docking, night texturing and illumination effects. The scenery contains a variety of static aircraft and boats, animations and photoreal terrain texture. This a complete scenery. By Serdar Nuzhet."

Löytyy lisää kenttiä FSX:lle ja taitaa olla suurin osa photorealistisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu onhan niitä mutta ei ole niin laadukkaita.

No sitten kannattaa vaan odotella Aerosoftilta sellasia sceneryitä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niihän se pitää.Tuppaa vaan nämä kentät mitä julkaistaa olevan aina tuolta lännen puolelta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tässä pari kuvaa Mallorcalta, hiano se on, hiano se on.  :D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse odottelen tässä vielä tuon Tongass Fjords X julkaisua, vaikuttaa pirun hyvältä lisurilta ja kivasti pääsee Kodiakilla vetelmään niihin maisemiin.

PS: Oliko tuo kui iso ladata tuo FS9 versio, itselläni tuo oli reilusti yli 3gb paketti tuo Mallorca X FSX:lle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS: Oliko tuo kui iso ladata tuo FS9 versio, itselläni tuo oli reilusti yli 3gb paketti tuo Mallorca X FSX:lle?

Mun mielestä se oli 250 Mb. Jostain muistelen lukeneeni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä se oli 250 Mb. Jostain muistelen lukeneeni.

Nope, kun tuon exen latasin aerosoft shopista, se oli 3,5gb+

tuo FS2004 versio näytti olevan 260mb, testasin juuri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ilmestynyt ainakin Simmarket:iin   http://secure.simmarket.com/fsaddon-tongass-fjords-x.phtml

Ja eikun hankintaan, tuli jussin kunniaks sitten ostettua useampi lisuri. Nyt ei vähään aikaan tämä junnu hanki mitään simuun :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nope, kun tuon exen latasin aerosoft shopista, se oli 3,5gb+

tuo FS2004 versio näytti olevan 260mb, testasin juuri.

Joo 260 näytti olevan. Just tsekkasin. On hiukkasen koko eroa tuolla FSX versiolla. Raskiskohan tuota itsekki sijoittaa. Tuli just ostettua PMDG:n Mädäri-11.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo 260 näytti olevan. Just tsekkasin. On hiukkasen koko eroa tuolla FSX versiolla. Raskiskohan tuota itsekki sijoittaa. Tuli just ostettua PMDG:n Mädäri-11.

Kannattaa, vetäset legin tuolla MD-11 Helsinkiin Mallorcalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja onhan esim. Martinair ajanut MD-11:lla AMS-PMI-AMS legiä.  :) Itse tuon ostin ja on kyllä paaaljon parempi kuin se edellinen versio. Viime kesänä kun vielä tuolla Mallorcalla olin niin kyllä on aivan julmetun aidon näköinen scene ja vastaa kyllä täysin esikuvaansa. Juuri äsken tunnin kiertelin kattelemassa paikkoja helikopterilla ja hyvin tuli lomamuistot mieleen kun tuolla on muutama aito rakennuskin mallinnettu tuonne Palman kaupunkiin. Just ZRH-PMI menossa Air Berlinin 737-800:lla  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo varmaan kannattaski, mutta meikä on ihastunut aivan kympillä Thain uuteen liveryyn, joten varmaan tulee heitettyä jokin Thain keikka. Ärsyttää pirusti kun PMDG:n 747 ei saa Thain uutta liveryä, syystä että sitä osaan käyttää, mut Mädäri on vielä hyvinkin hakusessa ja siihen se on saatavilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo varmaan kannattaski, mutta meikä on ihastunut aivan kympillä Thain uuteen liveryyn, joten varmaan tulee heitettyä jokin Thain keikka. Ärsyttää pirusti kun PMDG:n 747 ei saa Thain uutta liveryä, syystä että sitä osaan käyttää, mut Mädäri on vielä hyvinkin hakusessa ja siihen se on saatavilla.

Millanenkös tämä uusin Thai maalaus on?

Flightsim.comista löytyy  hs-tgz.zip nimellä PMDG 747 ainakin oman muistin mukaan Thai livery, uusin kait.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millanenkös tämä uusin Thai maalaus on?

Flightsim.comista löytyy  hs-tgz.zip nimellä PMDG 747 ainakin oman muistin mukaan Thai livery, uusin kait.

Joo, siis just tuota meinasin. Meikähän on vaan etsiny PMDG:n omilta sivuilta. KIITOS TONI! Tuolla tulee next keikka.

Juu pikku EDIT: Tuohan on FS9:n ja mulla on vaan FSX joten käykö tämä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, siis just tuota meinasin. Meikähän on vaan etsiny PMDG:n omilta sivuilta. KIITOS TONI! Tuolla tulee next keikka.

Juu pikku EDIT: Tuohan on FS9:n ja mulla on vaan FSX joten käykö tämä?

No mie voin muokata tuon paketin yhteensopivaksi FSX version kanssa. Lähetän sen vaikka sitten siulle, olen muokkaamalla saanut suurimman osan FS9 tekstuureista toimimaan FSX:ssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mie voin muokata tuon paketin yhteensopivaksi FSX version kanssa. Lähetän sen vaikka sitten siulle, olen muokkaamalla saanut suurimman osan FS9 tekstuureista toimimaan FSX:ssä.

Jos vain viitsit, niin teeppä se. KIITOS!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään