Timo Poikela

FSX:n ongelmia

9 viestiä aiheessa

Morjenns!

Ongelmaa löytyy.... eli kun yritän painaa hiiren oikealla näppäimellä kuvakulma tärähtää mutta itse valikkoa ei näy  ???

Ja samoin kun painan ALT ei ylävalikkoa ole havaittavissa. Eli IVAOssa lentäminen ym. ei onnistu ollenkaan...

:thmbdn: :thmbdn:

Helpp pliiis!!!    :)

Terv,

Timppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetään vaikka samaan, ettei tarvi uutta aihetta aloittaa. Tätäkin ongelmaa on varmasti joskus käsitelty, mutta haku kun ei tulosta tuottanut niin kysytään taas.

Mistä johtuu ja miten korjattavissa?:

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Mitään DX10 preview -rastia ei löydy näyttöasetuksista. Käyttis XP32bit ja simuna FSX SP2. Kiitos.  :)

-Juho

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän tuollaisen näköistä minulla on tullut kun olen lentänyt ei fps ystävällisellä koneella AI:t pohjissa... Koita pienentää grafiikka asetuksia, sceneryä ja näin kuten Toni jo sanoikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähensin autogeniä pykälällä ja otin "Special effects detailia" pienemmälle. Toistaiseksi toiminut moitteetta.  :thmbup:

FPS:n kanssa ei ole suurempaa ongelmaa ollut, vaikkakin kone on aika keskitasoa. Hämärää tässä on se, että ennen simun uudelleenasennusta pyöritin simua samoilla asetuksilla ilman ongelmia. Nyt kuiteski toimii. Kiitos näistä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään