Guest ToniH22

2D paneeli ongelmia FSX:ssä

7 viestiä aiheessa

Moi, tuossa erään FS9 lentokoneen laitoin toimimaan FSX:ssä, mutta yks probleema ärsyttää siinä, eli kun FS9:ssä 2D paneeli tilassa kaikki ikkunat tulee Pop-uppina siihen Main Panelin päälle ja näkyy muutenkin normaalisti, mutta FSX:ssä kyseinen paneeli avaa kaikki paneelin toiminnot kuten Throttle ikkunan, valonappien ikkunat erikseen eri näkymässä, eli mitenkä saan ne valo ja throttle ikkunat avautumaan suoraan siihen Main Panelin tilan kanssa taustalle, eikä eri ikkunoina?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Napsauta hiiren oikealla ikkunaa ja poista ruksi kohdasta Undock Window.

Juu, tuo ominaisuus vaan lukitsee ikkunan, pitäisi saada se erilleen määritettyä panel.cfg:hen että jokainen paneelissa käytetty ikkuna tulisi Popupin tavalla eteen jotka voi sulkea ja avata ikonin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koetapa niin, että leikkaat FSXässä olevan panel.cfg pois ja laitat väliaikaisesti jonnekkin omaan tiedostoosi josta se ei häviä. Sitten kopioi vanha panel.cfg ja liitä se sinne koneen Panel kansioon. Jos ei toimi, poista kopioitu .cfg, laita vanha takaisin ja kysy joltain taitavammalta. Itse olen joskus FS9 paneeleita toimimaan näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koetapa niin, että leikkaat FSXässä olevan panel.cfg pois ja laitat väliaikaisesti jonnekkin omaan tiedostoosi josta se ei häviä. Sitten kopioi vanha panel.cfg ja liitä se sinne koneen Panel kansioon. Jos ei toimi, poista kopioitu .cfg, laita vanha takaisin ja kysy joltain taitavammalta. Itse olen joskus FS9 paneeleita toimimaan näin.

Selvä, näin teen. Kiitoksia :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään