Guest gangst

Iso-Britannian/Lontoon Sceneryjä

13 viestiä aiheessa

Moro,

haluaisin tietää jonkin sivun (jos on olemassa), mistä löytäisi mahdollisimman paljon erilaisia Iso-Britannian ja Lontoon sceneryjä (kentät, fotorealistiset scenet, ym.)

Jos ei löydy, niin edes joitain yksittäisiä??

Simuna FSX.

ps. sori, ei ole aikaa nyt googlettaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://walhalla.mine.nu/fsx.php Tuolta löytyy freeware scenuja. Sieltä haet United Kingdom. Tällä hetkellä ainakin United Kingdomin linkki johtaa Russian sivuille.

Melkein kaikki noista linkeistä vaan johtavat Avsimiin, mutta on siellä muutama muuallekin. Tuossa suora linkki Ison-Britannian sivulle.

EDIT: Ja tuossa vielä suora linkki UK2000:n free-scenukoihin. Bristol näyttää vielä puuttuvan, sen sanottiin saavan ilmaisella Free-sivun mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaas tähän:

Mitä mieltä ootte kannattaisko ostaa Aerosoftin vai UK2000:n Heathrow. UK2000 on halvempi, mutta näyttää myös huonommalta, ja Aerosoftin scenukat eivät tunnetusti vie paljoa frameja. Tosin UK2000:n sivullakin sanotaan Good framerate. Eli summa summarum, kumpi olis parempi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkein kaikki noista linkeistä vaan johtavat Avsimiin, mutta on siellä muutama muuallekin. Tuossa suora linkki Ison-Britannian sivulle.

Äsh, koitin itse ratkaista ton, mutta lopetin yrittämisen liian aikaisin. Kun tuo osoite on noilla kaikilla muuten sama, paitsi toi loppu on eri nimen mukaan, niin koitin laittaa siihen united kingdom.html ja unitedkingdom.html päätteiksi, mutta unhodin koittaa UK:lla. Hmh. No, aina ei voi voittaa.

Ja Aerosoftin Heathrow on parempi, ainakin näyttää hienolta, mutta frameja vie PALJON! UK2000 ei ole oikeastaan kokemusta mulla, joku muu voi kertoa mielipiteensä siitä. Mutta Aerosoftin Heathrowista pidän, mutta framesyöppö on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsh, koitin itse ratkaista ton, mutta lopetin yrittämisen liian aikaisin. Kun tuo osoite on noilla kaikilla muuten sama, paitsi toi loppu on eri nimen mukaan, niin koitin laittaa siihen united kingdom.html ja unitedkingdom.html päätteiksi, mutta unhodin koittaa UK:lla. Hmh. No, aina ei voi voittaa.

Ja Aerosoftin Heathrow on parempi, ainakin näyttää hienolta, mutta frameja vie PALJON! UK2000 ei ole oikeastaan kokemusta mulla, joku muu voi kertoa mielipiteensä siitä. Mutta Aerosoftin Heathrowista pidän, mutta framesyöppö on.

Mä vaan selasin sen United Kindomin sieltä ja klikkasin sinne. ;D

Outoo, aerosoft vie paljon frameja, onkohan tuo Heathrow poikkeus vai vievätköhän muutkin esim Frankfurt ja Madrid?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aerosoft myy paljon maisemia, tekijät vaihtelevat. Ei kannata vetää johtopäätöksiä sanasta Aerosoft koska eri maisemilla voi hyvin olla eri tekijätiimi. Ehkä auttaa sen tarkistaminen ketkä oikeasti maisemat ovat tehneet.

Nuo isot kentät ovat valtavia, niitä on todella vaikea saada sellaisiksi että FPS ei laskisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kim kun sulla on FSX, niin liikkuuko siinä versiossa portit? Ostin tuon Frankfurtin äsken ja pettymyksekseni sain huomata, että siinä ei portit hievahda mihinkään, ellei sitten näppäinkomento ole jokin muu kuin X:n normi Ctrl-J. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei toimi, mutta AES:ssa on jo nyt ainakin Frankfurttiin kaikki vermeet. X.lle siis. Siitä siis ostamaan.

Tuoko AES siis liikkuvat portit? Eikös siinä tule vain autot yms härpäkkeet. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuoko AES siis liikkuvat portit? Eikös siinä tule vain autot yms härpäkkeet. ???

Ettekö te voisi lukea sieltä sivuilta?

AES tuo liikkuvat portit, pushback ominaisuuden autoineen, löpöautot, follow-me autot, de-icing välineet, ymmm..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään