Guest juhake

Digital Aviationin Fokker 70/100 terminal procs?

4 viestiä aiheessa

Moikka,

Aikoinani ostin tuon ja vaikutti mielenkiintoiselta vehkeeltä, mutta vei hieman makua kun kyseiseen laitteeseen ei saanut terminal procedureseja...

Mielenkiinto heräsi uudelleen kun luin DA:n sivuilta tämän Fokkerin SP:n fiitsörilistasta:

The Fokker is now able to support the Navigraph navigation database. Airport/Navaid/Waypoint/Airway/SID/STAR/approaches and approach transitions are available, by using the Digital Aviation Cheyenne Navdata set.

Kysymys kuuluukin (mulla ei ole konetta asennettuna), mahtaakohan tuon Cheyennen navdatasetti olla kuinka kattava?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka,

Aikoinani ostin tuon ja vaikutti mielenkiintoiselta vehkeeltä, mutta vei hieman makua kun kyseiseen laitteeseen ei saanut terminal procedureseja...

Mielenkiinto heräsi uudelleen kun luin DA:n sivuilta tämän Fokkerin SP:n fiitsörilistasta:

Kysymys kuuluukin (mulla ei ole konetta asennettuna), mahtaakohan tuon Cheyennen navdatasetti olla kuinka kattava?

Kyl se mulla on toiminu ihan niinku pitää, en oo viel törmänny puutteisiin. Tosin, en oo pahemmin tuolla nyt lennelly.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähtökohtaisesti Navigraph tarjoaa kaikki proseduurit navdatassa kaikille lisäreille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä juttu. :)

Mutta... Asensin tuossa koneen ja sitten aloin etsiä SP2:sta. Onko tuota SP2:sta vielä julkaistukaan? En löydä DA:n saati Flight1:n sivuilta latauslinkkiä.

SP2 on ilmeisesti valmis, mutta Flight1 ei ole vielä saanut asennusohjelmaa valmiiksi. Eiköhän ilmesty näinä päivinä. DA:n sivuilta ei yleensä valmiita paketteja löydy, ainoastaan betat ja release candidatet testaajia varten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään