Jesperi Lauhio

Wilcon A380 kanssa ongelmia

5 viestiä aiheessa

Noniin. Oskun kehotuksesta sitten tein tälle oman aiheen.

 

Siis. Miten tuon ko koneen Speed Holdin saa toimimaan? Selasin manuaaleja tunnin verran mutta en viisastunut ollenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noniin. Oskun kehotuksesta sitten tein tälle oman aiheen.

 

Siis. Miten tuon ko koneen Speed Holdin saa toimimaan? Selasin manuaaleja tunnin verran mutta en viisastunut ollenkaan.

Eikös se toimi samalla tapaa kuten muissa Wilcon busseissa? Eli hiiren oikealla korvalla aktivoi sen throttlen päälle ja syöttää nopeuden.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mielestäni yritin juuri tuolla lailla. Voi olla että olen tehnyt jotain väärin. Kokeillaas uudestaan.

 

EDIT:Eipä toiminut. Tuolla tavalla saan kyllä kaikki numerot näkymään taululle, mutta moottorit eivät tottele SPEED HOLDIA.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mielestäni yritin juuri tuolla lailla. Voi olla että olen tehnyt jotain väärin. Kokeillaas uudestaan.

 

EDIT:Eipä toiminut. Tuolla tavalla saan kyllä kaikki numerot näkymään taululle, mutta moottorit eivät tottele SPEED HOLDIA.

 

Missä asennossa on herran kaasu?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Bussissahan kaasuvivut pidetään detenteillä koko lennon ajan. Lentoonlähdössä TOGA/FLX, 1500 AGL (Tehonvähennyskorkeus) vaihdetaan CL, jossa vipujen annetaan olla RETARD-komentoon asti (20 AGL), jos halutaan sinne asti lentää autokaasulla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään