Guest Mkine

Miten lisää koneita kentille?

3 viestiä aiheessa

Miten FSX:ssä saa niin, että saat lentokentälle mitä koneita itse haluat? esim. jos mulla on vaikka finnairit texturet, niin miten saan enemmän sitä konetta missä se texture on niin enemmän  kuin sen yhden joka on se oma kone siellä kentällä, esim jos ajattelee niin olis kiva jos EFHK olis täynnä vaan niitä finnairin koneita, missä se textuuri on. Olis nimittäin mukava jos sais sinne kentälle muitaki koneita ku niitä vakio orbit airlinessejä jne..

kiitti jo etukäteen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten FSX:ssä saa niin, että saat lentokentälle mitä koneita itse haluat? esim. jos mulla on vaikka finnairit texturet, niin miten saan enemmän sitä konetta missä se texture on niin enemmän  kuin sen yhden joka on se oma kone siellä kentällä, esim jos ajattelee niin olis kiva jos EFHK olis täynnä vaan niitä finnairin koneita, missä se textuuri on. Olis nimittäin mukava jos sais sinne kentälle muitaki koneita ku niitä vakio orbit airlinessejä jne..

kiitti jo etukäteen

Kannattaa ladata Flightsim.comista WOAI paketteja ja PAI sivulta AI liikennettä.

Itse tekstuurihan ei sitä liikennettä tee, vaan modelit, eri lentoyhtiöiden paketteja löytyy suoraan noilta mainitsemiltani sivuilta ja ne on pitkälti helppo asentaa Simuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jälleen muistutus ketjujen otsikoinnista. Yrittäkää kirjoittaa siihen otsikkoon lyhyt kuvaus kysymyksen sisällöstä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään