Guest kalleb

Win 7 + FSX, ei toimi

9 viestiä aiheessa

Moi,

Windows 7 RC:tä tosiaan ajelen tässä koneella, kun on niin paljon sutjakampi kuin tuo Vista. Nyt kuitenkin tuli hieman ongelmia vastaan, ja täytyypi kysellä täältä mikäli joku osaisi auttaa. Ja kyllä, tiedän tämän olevan vielä RC versio Windowsista, mutta kun muut pelit (sekä uudemmat että vanhemmat) toimivat ilman ongelmia, ajattelin josko tämä nyt johtuisi FSX:stä, ja josko täällä joku tietäisi miksi. Eli tosiaan FSX SP2 asensin juuri (siis FSX, sitten SP 1, sitten SP) ja kun yritän käynnistää FSX:ää, tulee seuraava virheilmoitus ja peli kaatuu (jos se nyt on edes pystyssä käynyt).

[ attachment removed / expired ]

Eli viittaa näyttikseen tai sen ajureihin. Näyttishän on GeForce 8800GT 512mb, ja ajurit uusimmat mitä NVidian sivuilta saa tuolle Windows 7:lle (asennustiedosto 185.85_desktop_win7_64bit_english_whql.exe). Olen yrittänyt poistaa kaikki vanhat näyttisajurit ennen noiden uusimpien asennusta, ei ole auttanut. Olen kokeillut käynnistää Compatibility (yhteensopivuus) -tilassa ja ilman sekä administraattorina ja ilman. No luck so far.

Minulla on tosiaan Vista tuossa toisella osiolla, mutta tämän 7:n sujuvuuden takia haluaisin edes kokeilla simua tällä. Ja googletuksella en löytänyt mitään auttavaa aiheeseeni liittyen, mutta se selvisi että jotkut ajoivat FSX:ää Windows 7:lla, ja kehuivat sen toimivan tosi hyvin. Alan olla tämän kanssa jo vähän epätoivoinen, kun muut pelit toimivat. Voisiko FSX uudelleen asennus auttaa?

Terveisin,

Kalle Laakso

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, aika outoa. Mulla toimi Windows seiskalla suoraan ilman mitään ongelmia, Vistan ajureilla kaiken lisäksi. Mutta errori viittaisi liian huonoon näytönohjaimeen, vaikkakin sinun on yksi parhaista FSX:ää ajatellen. Olethan Rebootannut asennuksen jälkeen koneen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei Se ole Windows 7  eika FSX:n vika .Epailen nVidian juttuja.Itsellani pyorii FSX ja Windows 7RC  hyvin ,mutta minulla on Atin Crossfire systeemi nayttamassa.Olethan muistanut eheyttaa FSX osion,se vaikuttaa usein .Varsinkin jos FSX:aan asennetaan isoja lisaosia ,niin sen osio on aika sotkua.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, buutattu on kone. Asensin tosiaan juuri tuon FSX:n ja siihen REX tekstuurit, voisin kyllä kokeilla tuota eheytystä..

Lisäys: Eheytin tuon osion ja buutin jälkeen lähti toimimaan. Kiitos siis jälleen!

PS. Ensimmäisten testien jälkeen tuntuu suorituskyky kyllä aivan erilaiselta kuin Vistalla. Hieno homma!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva pojat!

Jos tämä joskus kaupanhyllylle tuleva Win 7 olisi kevyempi ajettava, mitä tämä xP, jolla minä edelleenkin ajelen ja se Vista, joka näiltä sivuilta lukemani perusteella ei tyckäisi olleenkaan lisureista.

Onkos kukaan vielä kuullut ennustejuoruja sen 7:n kauppaan tulosta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kukaan vielä kuullut ennustejuoruja sen 7:n kauppaan tulosta?

Hevosmiehet kertoivat kuulleensa puskaradiosta että se tulisi jenkkien lomakauden ostosryntäyksen aikoihin. Eli marraskuussa voisi ruveta odottelemaan sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palataanpa ongelmaan vielä sen verran että vika ei korjautunutkaan sillä eheytyksellä vaan sillä että poistin S-videolla koneessa kiinni olevan television näyttöasetuksista. Jostain syystä tuo FSX ei tullut tuon TV:n kanssa toimeen. Kun laitoin uudestaan TV:n kiinni alkaa heittämään taas tuota virhettä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hevosmiehet kertoivat kuulleensa puskaradiosta että se tulisi jenkkien lomakauden ostosryntäyksen aikoihin. Eli marraskuussa voisi ruveta odottelemaan sitä.

No sitten vaan että!

Joulupukki, joulupukki.

Valkoparta, vanha ukki!

Käyppä tänne en mä pelkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään