Guest lentäjä32

Virtual Finncomm

11 viestiä aiheessa

Itse mietin että onko tuo virtual finncomm hieman kuivunut, sillä lentotunteja ei näytä keryvän yhtään lisää ja lentäjähakujakaan ei varmaan järjestetä? Onko jollain jotain tietoa tuosta yhtiöstä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse mietin että onko tuo virtual finncomm hieman kuivunut, sillä lentotunteja ei näytä keryvän yhtään lisää ja lentäjähakujakaan ei varmaan järjestetä? Onko jollain jotain tietoa tuosta yhtiöstä?

Justhanne haki ERJ kouluttajaa.  ::)

Alex

mut sä varmaan tarkotat , kun googletat ton nimen ni sielt tulee se freewebs sivu. Se o joku vanha. kait..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis eikö sillä ole tällä hetkellä mitään virallista kotisivua, jota päivitettäisiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvä. Jostain olen kuullut että Virtual Blue1:lla on tekeillä uudet nettisivut, pitääkö tämä paikkaansa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

minulla ja Juho Vastapuulla on tosiaan Virtual Finncomm projekti käynnissä, joka on hieman jäissä johtuen yksityiselämän kiireistä. Nettisivuja ei tosiaan ole pystyssä vielä, eli meillä ei ole mitään tekemistä tämän sivuston kanssa. Lentäjähakua ei kannata odottaa vielä pitkään aikaan, ilmoittelemme kunhan valmista on. Tällä hetkellä puuttuu vielä puolet verkkolentomateriaalista, koko ERJ materiaali, hieman ATR materiaalia ja nettisivut, eli tehtävää on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään