Jorma Tyyskä

Maddog2008

13 viestiä aiheessa

Mites kun tuo Antti Huuhkan "fictional repaint" FS9 / FSX maddogille 2.0  toimii ulkoisesti jees mutta, hävittää paneelin VC-näkymästä...

Voiko asiaa korjata maddog2008:ssa vai onko se ominaisuus?

Samoin tekee eräs "install all liveries" exe maddogille... Eli missään koneessa ei ole enää paneelia  VC-näkymässä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli antti huuhkan paintilla sama ongelma, sillä sen livery kansiossa ei ole niitä VC tekstuureja. Hoidin homman niin, että kopioin jostain toisesta tekstuuri kansiosta kaikki tiedostot joissa on vc, ja taas VC näytti normaalilta.

Tuohon livery pakettiin, oletko maddog managerilla ja sieltä settingseistä valinnut ne oikeat liveryt, ja ruksannut VC:n? Itsellä ei ainakaan flythemaddog.com sivulta ladatulla livery paketilla mitään ongelmaa, kunhan manageria käytin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki nuo Maddog2006 maalaukset toimivat myös Maddog2008:ssa kunhan tosiaan kopioi VC texturit jostain toisesta maalauksesta niinkuin Kim jo totesikin.

Olen suunnitellut päivittäväni ne Maddog2008-versioiksi, mutta odottelen vielä miten UHDT (Ultra High Density Textures) hommat etenevät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon livery pakettiin, oletko maddog managerilla ja sieltä settingseistä valinnut ne oikeat liveryt, ja ruksannut VC:n? Itsellä ei ainakaan flythemaddog.com sivulta ladatulla livery paketilla mitään ongelmaa, kunhan manageria käytin. :)

Kiitokset, hyvin vorkkii, viimein-kin...

Tosta managerista later...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki nuo Maddog2006 maalaukset toimivat myös Maddog2008:ssa kunhan tosiaan kopioi VC texturit jostain toisesta maalauksesta niinkuin Kim jo totesikin.

Olen suunnitellut päivittäväni ne Maddog2008-versioiksi, mutta odottelen vielä miten UHDT (Ultra High Density Textures) hommat etenevät.

Kiintoisaa, tarkoitat siis itse rupevasi tekemään UHDT tekstuureja? Hienoa! Blue 1 paintti olis joo kiva UHDT:nä. (Ultra High Definition Textures) Ja SAS:in tekstuuritkin olis kiva saada UHDT, jos McPhat ei tee niitä (Vaikka olis ne muutenki kivat, ilmaseksi nääs. :P )

Edit: Meinas unohtua, mitäs ongelmaa managerin kanssa Jormalla on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi tarkoitus itsekkin alkaa tekeen tuota UHDT maalauksia kunhan saan kolmannenosapuolen paintkitin. Tuntuu vielä olevan niin salamyhkäistä... :P

SAS on tulossa jo... sekä muutama muukin Liberty studiolta: http://www.libertydev.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=59&start=0

sekä pari kuvaa: http://www.libertydev.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=84&start=0

Tuo Blue 1 on tarkoitus ensimmäisenä uudistaa, oli mun aivan ensimmäinen julkaistu maalaus ja on sen jälkeen tullut paljon opittua uutta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katos vaan, unohdinkin jo tuon liberty groupin. Ootetaan sitten Blue1 maalauksia. Tuleeko MD-82 maalauksia vai toi MD-90 OH-BLU uudistettuna? Vai onko ees Blue1:lla MD-82:sta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Blue 1:lla ei ole MD-8X sarjasia vain MD-90 mutta MD-90:seen ei valitettavasti ole tehty hyvää mallinnusta, jotenka kaikkein lähinpänä on tuo Maddog.

Eli tiedossa on sit tuo fictional repaint joka on siinä välissä MD-8X moottorit ja pituus, mutta MD-90 siipiovet kuten nytkin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit: Meinas unohtua, mitäs ongelmaa managerin kanssa Jormalla on?

Niin joo,  eli latasin nyt sen all_liveries uudestaan from  maddog...

Nytkö sitten ajan sen?

Sen jälkeen "Maddog manager&setup" ohjelmalla  Setup/ aircraft visual modelista oikea kone ja check rasti virtual cockpit..  Vai miten se oli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin joo,  eli latasin nyt sen all_liveries uudestaan from  maddog...

Nytkö sitten ajan sen?

Sen jälkeen "Maddog manager&setup" ohjelmalla  Setup/ aircraft visual modelista oikea kone ja check rasti virtual cockpit..   Vai miten se oli?

Suurinpiirtein noin. En muista tarkalleen oikeita nimiä, kun ei ole nyt asennettuna, mutta tuolleen justiinsa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Minulla Blue1-maalaus näkyy kyllä oikein, mutta jostain syystä näillä Blue1:n tekstureilla katoaa MCDU:n bitmap (ei vaikuta, onko VC-tekstuurit kopioitu vai ei)

Eli, kun lataan Maddog2008:n Blue1-maalauksilla, toimii kaikki aluksi hyvin (laajakuvamoodi päällä). Mutta kun käytän kerran esim. yläpanelia auki, ei tämän jälkeen MCDU:ssa näy mitään näppäimiä tai muita "tekstureita" 2D-näkymässä, pelkät merkit näkyvät vain näytöllä. Muuten koko MCDU on mustaa...

-Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Minulla Blue1-maalaus näkyy kyllä oikein, mutta jostain syystä näillä Blue1:n tekstureilla katoaa MCDU:n bitmap (ei vaikuta, onko VC-tekstuurit kopioitu vai ei)

Eli, kun lataan Maddog2008:n Blue1-maalauksilla, toimii kaikki aluksi hyvin (laajakuvamoodi päällä). Mutta kun käytän kerran esim. yläpanelia auki, ei tämän jälkeen MCDU:ssa näy mitään näppäimiä tai muita "tekstureita" 2D-näkymässä, pelkät merkit näkyvät vain näytöllä. Muuten koko MCDU on mustaa...

-Ilkka

Itse itselleni vastaten: en tiedä onko tuo bugi tms, mutta jos laitain overhead-paneelista Thunderstorm-valokatkaisimen on-asentoon, niin silloin ei näy tuo MCDU:n bitmap. Joten käyttäkäämme siis oikeaoppista valaistusta...

-ILkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla Blue1-maalaus näkyy kyllä oikein

Täällä taas ongelmaa et  paint  näkyy  ok oikealla  mut  vasen puoli  mössöö

eilen sattumalta näky  molemmat puolt ok,  mut tutkitaan  ja testataan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään