Guest arttula

MD80-sarjalainen FSX:ään

17 viestiä aiheessa

En nyt pikaisesti etsimällä (=en jaksa etsiä itse :-[), mutta löytyykö FSX:lle mitään kelvollista MD80-sarjalaista ? Ulkonäöllä tai eye candylla ei niin suurta merkitystä, mutta FMS pitäisi olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noista valitse ehdottomasti flythemaddog. Pieniä bugeja toki mutta järjestelmämallinnus muuten todella laaja ja hyvin tehty.

Itselläni on versiot 2004, 2006 ja 2008 :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FlyTheMaddog on must jos haluaa lentää realistisesti. Suosittelen lämpimästi.

Paras on juuri tuo Flythemaddog  :thmbup:

[offtopic] Nyt on täytyy kyllä sanoa, että onko aivan pakko aina toistaa kaikki mitä toinen sanoo? Ei ole nimittäin eka kerta kun nämä kaksi herraa toistavat toistensa sanomiset samassa triidissä ja vielä peräkkäisissä viesteissä... ::) Varsinkaan kun kummallakaan ei ollut mitään lisättävää siihen toisen kommenttiin, piti vaan toistaa se sama hieman eri muodossa... kuten tässäkin.. ??? [/offtopic]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, voinhan mä muutakin kertoa, jos petriä ****ttaa. Järjestelmä toimii niin kuin oikeassakin (ainakin niin oletan), ulko-modelli on hyvä, Widescreen 2D paneelikin löytyy ainakin 2008 PRO mallissa, VC on. LDS tason MD tuo Leonardon tekele on. Ja komppaan Henriä, jos itsekkin kysyisin niin mielummin haluisin monta kyllä vastausta, kuin yhden joka kertoo niistä hyvistä puolista.

Edit: Niin, ja tuo configuration Manager on myös erittäin kätevä ohjelma, cockpitistä löytyy säädettävää, ja sitten kun sivuilta ladanneen livery paketin on asentanut, sieltä kun valitsee liveryksi vaikka SAS:n, niin se asettaa asetukset SAS:n käyttämiin. (Onko autobrake koneessa, FMC malli ja muuta)'

Edit2:Johannekselle, tuossa on avsimin arvostelu Coolsky MD-80 ja Leonardo MD-80 josta voi verrata sitten noita eri koneita. Katsokaas vaikka tuo Pro's ja Con's noista molemmista koneista, jos ette koko arvostelua jaksa lukea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
CoolSky:n MD-80 (Flight1:n MD-80 on tietääkseni vain uudelleenpakattu CoolSkyn MD) mallintaa höyrymittarillisen ohjaamon, kun taas Fly The Maddogissa on modernimpi ohjaamo. Omistaako joku nämä molemmat? Onko FTM oikeasti paljon realistisempi kuin CoolSkyn tuote, vai mihin tämä FTM:n yleinen kehuminen täällä perustuu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, voinhan mä muutakin kertoa, jos petriä ****ttaa.

Sähän sanoit ensin, toinen Kim sitten vaan tuli sanomaan saman asian :P Eikä vituta, ihmettelen vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sähän sanoit ensin, toinen Kim sitten vaan tuli sanomaan saman asian :P Eikä vituta, ihmettelen vaan.

Ottakee pojat rennosti ja juokaa simaa!  :thmbup:

Ja noista kahdesta maksullisesta Maddog 2008 on ehdottomasti parempi.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta Arttu molemmat MD-80, toinen toimii analogiselta pohjalta ja toinen tietysti tällä jo mainitulla modernilla tekniikalla.

Lentelet vuoronperään, toiset lennot vähän retro hengessä ja toiset lähemmäs nykyaikasella menolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ottamatta kantaa kilpailijaan (jota en ole kokeillut) olen ollut kovin tyytyväinen Coolskyn MD-80:een. Olen lentänyt sillä noin 200 lentoa, eikä lennonjohtaminen Vatsimissa ole siinä aikana houkuttanut lainkaan... Coolskyn EFIS-mallinnusta on tehty vain FSX:ään eikä FS9:lle.

Omat plussani:

- realistiset (ja vaativat) toiminnot

- hyvä lentodynamiikka (vaativa sekin), solmuilleen oltava tarkka lähestymisessä

- hyvin toimiva FMC, handlaa myös SID/STAR/TRANS-puolen (Navdatalta AIRAC-tuki)

- hyvät tutoriaalit, lennonsuunnitteluvälineet, F/O-ääni tekemässä callouteja (onneksi itse äijää ei ole mallinnettu)

- kiireiselle simuilijalle shortcutit (esim. automatisoitu moottorien käynnistys tai koneen sammuttaminen yöksi)

- hyvä ja ystävällinen supportti, ja mukava mies kuuntelemassa bugeja toisessa päässä (Espen Øijordsbakken)

- patcheja tullut kiitettävästi

Omat miinukseni:

- litteän tuntuinen 3D-ohjaamo

- pieniä bugeja ohjaamon valaistuksessa

- pieniä FMC:ssä (kaatuu helposti mm. engine run up-vaiheessa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tuo FlyTheMaddog, mitä eroja Standard- ja Professional-paketeissa on? Professional on sen kympin kalliimpi, että mitä lisää siinä on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään