Guest Kopjaak

Digital Aviationilla uudet kotisivut

12 viestiä aiheessa

Minkälainen framesyöppö tuo Fokkeri on? Vois olla kiva kone lentää, mutta ei olis hirveesti varaa tuhlata frameja ainakaan ennen kuin uus näytönohjain tulee, jos tulee. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta Fokkerista joutuu maksamaan lisää VC-versiosta? Mietin vaan, että maksetaanko siitä sitten vähän lisää vai koko hinta uudestaan.

EDIT: Google Translater käänsikin sen, että aikaisempien ostajien ei tarvi maksaa lisää VC-versiosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisko joku tarkistaa ton asian, että joutuuko vielä maksamaan kun VC-versio tulee, ennen kuin maksan tuosta yhtään mitään. Minä kun en siitä aivan täyttä selvyyttä saanut. :-[

EDIT: Kyllä se nyt vitosluokan englannilla (ihan kohtuullisella sellaisella) kääntyi muotoon: Jos ostat nyt tämän aiemman version, sinun ei tarvitse maksaa korkeampaa hintaa myöhemmin. Toivotaan että se nyt on niin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisko joku tarkistaa ton asian, että joutuuko vielä maksamaan kun VC-versio tulee, ennen kuin maksan tuosta yhtään mitään. Minä kun en siitä aivan täyttä selvyyttä saanut. :-[

EDIT: Kyllä se nyt vitosluokan englannilla (ihan kohtuullisella sellaisella) kääntyi muotoon: Jos ostat nyt tämän aiemman version, sinun ei tarvitse maksaa korkeampaa hintaa myöhemmin. Toivotaan että se nyt on niin.

Niin missä tosta VC:n hinnasta on tuolla edes juttua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flight1 sivuilta "However, Digital Aviation understands the desire for Virtual Cockpits and DX10 preview compatibility, and they are working on an updated FSX DX10 compatible model now with VC, as well as a VC version for FS9. These would all be a free update to all Early Adopter purchasers should it become available".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, VC ja DX10 kuuluu siihen perus hintaan ihan, että ne jotka on ostanu nykyisen mallin jossa ei ole VC:tä ja DX10 mahdollisuutta, saavat tuon updaten ilmaiseksi, ja uusiin myytäviin kappaleihin se on valmiiksi jo laitettu. Näin minä tuon ymmärsin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, VC ja DX10 kuuluu siihen perus hintaan ihan, että ne jotka on ostanu nykyisen mallin jossa ei ole VC:tä ja DX10 mahdollisuutta, saavat tuon updaten ilmaiseksi, ja uusiin myytäviin kappaleihin se on valmiiksi jo laitettu. Näin minä tuon ymmärsin.

Juu ja ne uudet joissa on VC ja FSX:n DX10 ovat kalliimpia kuin jos tekee niinkuin minä, että ostaa nyt ja lataa sitten ilmaiseksi sen updaten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DA:n Cheyennen päivitysversio 4,0 on ilmestynyt.  Se on ladattavissa ainakin Aerosoftin (testattu ja toimi) sivuilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään