Rolf Niemi

Cargo piloteille

6 viestiä aiheessa

Törmäsin äskettäin tällaiseen mielenkiintoiseen lisäosaan nimeltä AirHauler: ;)

http://www.justflight.com/

No se piti tietenkin ostaa. Asentanut sen olen, mutta en vielä testannut - ajattelin vaihteeksi lukaista manuaalin huolella läpi ja testailla sitä vasta sitten tässä pyhien aikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin kans ite, On ihan mukava lisuri. Lennä ajallaan tavarat perille ja päätäkin saa käyttää jotta tehokkuus toimii....siirtolennot ku ei tuota rahaa ;D Kovasti kaipaisin kilo / litra asetuksia. Tarjolla on vain USgallonat ja paunat. Lisäksi SP2sen saa asennettua vasta ku ottaa virustorjunnan kokonaan pois käytöstä, ainakin omalla kohallani. Hinta noin 26 - 30 € joten siihen budjettiin riittää mukavaa näpertelyä vaikka kuinka.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps - vähän "koukuttava" lisurihan tämä on. Olen juuri menossa kotikentällä lasti päällä. Aivan - tuo kilojen/litrojen puute vähän haittaa, mutta ei se nyt niin vakava puute ole.

Kunhan tuon osakkeen ostojutun saavat korjattua, niin pääsee tekemään fyrkkaa ;D

Nuo korjauskustannukset ovat kyllä mielestäni etten sanoisi hirveät suhteessa koneen hintaan ja tuottoon ainakin ilman vakuutuksia. Nyt on vakuutukset kunnossa ja äsken hajosi VSI-mittari eli kotikentällä selviää korjauksen hinta 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla kans kyseinen lisäosa mutta kokeilemaan sitä en koskaan ole päässy. Yhtiön luomisen jälkeen kun painaa "Let's go" nappia, tulee tämmöinen virheilmoitus.. ja homma tyssää siihen.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään