Jesperi Lauhio

CaptainSim B757

194 viestiä aiheessa

ulkomodelli on yksi hienoimmista mitä simuihin saa, mutta itse kone, lentosysteemit ja muut mitkä ovat tärkeimpiä koneessa, ovat ihan p****

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ulkomodelli on yksi hienoimmista mitä simuihin saa, mutta itse kone, lentosysteemit ja muut mitkä ovat tärkeimpiä koneessa, ovat ihan p****

Itse kaipaisin hyviä perusteluita tuohon. Itselläni se on toiminut moitteetta, FMC toimii siinä missä muissakin lisä-osissa joissa FMC on.

Autopilotti toimii ongelmitta ja varsinkin lentosuunnitelma joka on syötetty autopilotti ajaa asiansa hyvin.

Onkos Kimillä itsellään tuo CS 757, jos ei niin ei kannata pelkkien kuulopuheiden perusteella antaa kritiikkiä vaan kokee asian itse ennen kun tuomitsee :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse kaipaisin hyviä perusteluita tuohon. Itselläni se on toiminut moitteetta, FMC toimii siinä missä muissakin lisä-osissa joissa FMC on.

Autopilotti toimii ongelmitta ja varsinkin lentosuunnitelma joka on syötetty autopilotti ajaa asiansa hyvin.

Onkos Kimillä itsellään tuo CS 757, jos ei niin ei kannata pelkkien kuulopuheiden perusteella antaa kritiikkiä vaan kokee asian itse ennen kun tuomitsee :)

Kyllähän tuo vähän luulopuheiden perusteella meni, mulla on ollut se joskus pari vuotta sitten, kun se valmistui. Mutta täällä löytyy kyllä varmasti parikin tyyppiä, jotka voivat antaa perustelut väittämilleni, vaikka itse en siihen pystykkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tuo vähän luulopuheiden perusteella meni, mulla on ollut se joskus pari vuotta sitten, kun se valmistui. Mutta täällä löytyy kyllä varmasti parikin tyyppiä, jotka voivat antaa perustelut väittämilleni, vaikka itse en siihen pystykkään.

Oliko tämä siis ollut joku ware versio, joka on huonosti kräkätty ja ei sen takia toimi kuten haluaisi? Perusteletko siksi asian näin, kun muutkin perustelee  ;D

Kysyn vaan, koska en saanut odotettua vastausta tuohon kysymykseen liittyen kommenttiisi. Jos et osaa perustella niin eikö sillon kannattaisi jättää kommentoimatta tuollasia asioita.

Meikäläisen perustelu on että lisuri toimii ja ei ole ollut ongelmia, toimii samalla tapaa kun LDS767.

Mulla on CS757 paketti ollut olemassa jo sen julkaisu päivästä lähtien, enkä kyllä ole löytänyt valittamisen aihetta kys. lisurista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaankin nykyisessä versiossa FMC ja autopilotti toimivat moitteetta. Hankkimisen arvoinen lisäosa. Vähän raskas FPSille mutta jos kone jaksaa pyörittää niin kannattaa hankkia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tämä minun "juhtani" jaksaa pyörittää. Olen kuullut kyllä, että se on aiemmin huono ollut, mutta sitä on paranneltu.

Elis siis suosittelette hankkimista jos haluaa kunnon B757 koneen simuunsa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tämä minun "juhtani" jaksaa pyörittää. Olen kuullut kyllä, että se on aiemmin huono ollut, mutta sitä on paranneltu.

Elis siis suosittelette hankkimista jos haluaa kunnon B757 koneen simuunsa?

Jep, kyllä voin suositella karvaalla kokemuksen rintaäänellä tuota lisuria.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se ole nykyisin 29.99€ ??? Ja Cargo lisäosa senttiä vaille kymppi?

En tiedä nykyisiä hintoja sille, mutta noilla paikkeilla taitaa hinnat yleensä pyöriä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin sivuilla lukee niin ;D

Vielä sellainen kysymys, että onko CS tehnyt AirFinlandille ja Finnairille omat ATC kutsut simulle? Eli siis osaako simun lennonjohto kutsua esim Finnair745, vai kutsuuko se aina esim OH-FIN?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiesin :)

Mutta kysymys koskikin sitä, että onko noille AirFinlandin ja Finnairin koneille omaa kutsutunnusta, minkä voi ottaa sieltä valikosta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiesin :)

Mutta kysymys koskikin sitä, että onko noille AirFinlandin ja Finnairin koneille omaa kutsutunnusta, minkä voi ottaa sieltä valikosta?

Ainakin FSX kansiossa on minulla sellainen tekstitiedosto missä lukee "airliners" tjsp. Sinne kun kirjoitat vaikka "Finnair",

tulee Finnairin kutsu tunnus siihen valikkoon mistä sen valitset koneille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin FSX kansiossa on minulla sellainen tekstitiedosto missä lukee "airliners" tjsp. Sinne kun kirjoitat vaikka "Finnair",

tulee Finnairin kutsu tunnus siihen valikkoon mistä sen valitset koneille.

Erilliset kutsunimet täytyy tehdä, eli sillon pitää olla käytössä editvoicepack ohjelma, jolla voi kutsumanimet saada simuun kuulumaan.

Editvoicepack pakkaa sen jälkeen FSX:n .vcp tiedostoon tämän tehdyn kutsuma nimen, ja näin se sitten toimii simussa.

Eli tuolla Airliners.txt ei ole virkaa sen asian kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erilliset kutsunimet täytyy tehdä, eli sillon pitää olla käytössä editvoicepack ohjelma, jolla voi kutsumanimet saada simuun kuulumaan.

Editvoicepack pakkaa sen jälkeen FSX:n .vcp tiedostoon tämän tehdyn kutsuma nimen, ja näin se sitten toimii simussa.

Eli tuolla Airliners.txt ei ole virkaa sen asian kanssa.

Jaahas, selevä näin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta onko siinä CSän viisseiskassa ne AirFinlandin ja Finskin kutsut? Sitä minä nyt ajan takaa.

Ja mistähän tuon editvoicepackin saa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta onko siinä CSän viisseiskassa ne AirFinlandin ja Finskin kutsut? Sitä minä nyt ajan takaa.

No ei ole, vaan ne edelleenkin täytyy tehdä itse. Aircraft.cfg:ssä on vaan teksti tietona se Airfinland ja Finnair. Mutta simun äänipakettiin ne pitää silti lisätä jos niitä ei ole vielä sielä voicepackissa olemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä yksi kysymys.

Mistähän voisin löytää ko. koneelle Finnairin textuurit? Siis nykyiset. Älkääkä heti aloittako valittamaan oma-aloitteisuuden puutteesta. Olen googlella kokeillut monia kymmeniä hakusanoja. En vain ole löytänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä yksi kysymys.

Mistähän voisin löytää ko. koneelle Finnairin textuurit? Siis nykyiset. Älkääkä heti aloittako valittamaan oma-aloitteisuuden puutteesta. Olen googlella kokeillut monia kymmeniä hakusanoja. En vain ole löytänyt.

Avsim.com 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä koneen logiikalla se "toimii"? Ei ainakaan 757:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä koneen logiikalla se "toimii"? Ei ainakaan 757:n.

Aina sitä heti porukka päättelee, että pitäisi koneet vedellä kun oikeassa elämässä Simulaattorissa. Ehkäpä kaikki ei vaan ajattele asioita sillä tavalla.

Jos minua kiinnostaisi tietää miten oikean elämän 757 lentäisi, niin kai sitä koittas päästä oikean 757 puikkoihin ja sen perusteella alkaa kritisoimaan näitä Simulaattorin Lisä-osia.

Ikäsi huomioon ottaen en usko että tiedät miten oikea 757 on lentorealistisuudellaan, vai tiedätkö? Jos tiedät niin tee minulle lentomallinnus joka toimii kuin oikea 757.

Niin ehkä halu kiinnostuisi sitten saada tuo CS 757 lentämään kuten oikean elämän 757.

Minua p***aakaan kiinnostaa miten oikealla 757 pitäisi lentää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään