Jesperi Lauhio

FSX ja FS2004

4 viestiä aiheessa

Osaisikos joku näihin simujen teknologiaan hieman enemmän vihkiytynyt kertoa, että mitä eroa on FSXän ja FS2004jän järjestelmissä?

Miksi FS2004jälle tarkoitetut lisurit eivät voi toimia äksässä, ja päinvastoin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaisikos joku näihin simujen teknologiaan hieman enemmän vihkiytynyt kertoa, että mitä eroa on FSXän ja FS2004jän järjestelmissä?

Miksi FS2004jälle tarkoitetut lisurit eivät voi toimia äksässä, ja päinvastoin.

FSX:n scenery engine on erilainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eniten on ainakin ongelmia ollut noissa läpinäkyvyys tekstuureissa, esim FS9 puut on eritavalla tehtyjä lisä-osa maisemiin, ettei ne FSX:ssä näy oikein, ennen kun tekee alphakanavat toimiviksi ja itse puumodelit siten, että FSX osaa oikealla tavalla tuon tekstuurin näyttää. Joutuu siis pitkälti tekemään muutoksia tekstuureissa, mutta ei se scenery engine suuresti eroa FSX:ssä verraten FS9:iin, kaikki omatkin tekeleeni on toiminut FSX:ssä täysin ongelmitta. Itse teen sellaista kartoitusta noista maisemaongelmista, jotta osaisi itse tehdä jotain saadakseen toimimaan maisemat FSX:ssä kuten FS9:ssä, joitain ei vaan voi saada toimimaan. Tuo tekstuureiden läpinäkyvyys ongelma on meikäläiselle vielä arvoitus, miten ne saa muuten toimimaan FSX:ssä ongelmitta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään