Kim Eriksson

FSX Carenado Arrow PA28RT 201

33 viestiä aiheessa

Onko muuten joskus muinaisuudessa noista Carenadon koneista saanut Boxed versioita? Hankin juuri aerosoftin tekemät boxit Mooney M20j sekä Cessna U206G . . . muut koneet näyttävät olevan latausversioita . . . .

Olen toki niitäkin hankkinut ja laittanut ne Dvd boxiin, tosin itse tehdyllä etiketillä  mutta koppavan näköisiä ne silti on hyllyssä.

Samalle levylle voi sitten keräillä vaikkapa repainteja, päivityksiä ym . . .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muuten joskus muinaisuudessa noista Carenadon koneista saanut Boxed versioita? Hankin juuri aerosoftin tekemät boxit Mooney M20j sekä Cessna U206G . . . muut koneet näyttävät olevan latausversioita . . . .

Olen toki niitäkin hankkinut ja laittanut ne Dvd boxiin, tosin itse tehdyllä etiketillä  mutta koppavan näköisiä ne silti on hyllyssä.

Toi U206G on FS9:lle Box-versio paljon halvempi kuin Download. ??? X:lle Tuota konetta ei saakaan kuin Downloadina. Voihan tietty olla että Downloadina saa molemmat, Boxina vain FS9 version.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Carenado ei itse julkaise tuotteita kun download versioina, mutta nähtävästi Aerosoftin kanssa heillä on jonkin sortin diili, että Aerosoft julkaisee noita lisureita Boxedina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Carenado ei itse julkaise tuotteita kun download versioina, mutta nähtävästi Aerosoftin kanssa heillä on jonkin sortin diili, että Aerosoft julkaisee noita lisureita Boxedina.

Ok... Kyllähähn nuo Boxit hienoja olisi, mutta kun aina joutuu odottelemaan että milloin se tulee, niin onhan se paljon kätevämpää kun saa vain painaa Download-nappia.

EDIT: Eikö tuossa Cheyennen Download-versiossa tule manuaalia ollenkaan? ??? Kun en löydä mistään. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok... Kyllähähn nuo Boxit hienoja olisi, mutta kun aina joutuu odottelemaan että milloin se tulee, niin onhan se paljon kätevämpää kun saa vain painaa Download-nappia.

Minä olen tehnyt sillälailla, että tilaan jonkun boxed version (näyttää tulevan noin viikossa) ja sitten ostan pari latausversiota joilla voin leikkiä sen aikaa kun boxi  tulee . . . näin ei odottelu tunnu niin pitkältä.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Eikö tuossa Cheyennen Download-versiossa tule manuaalia ollenkaan? ??? Kun en löydä mistään. ???

Pakkohan siinä on manuskat tulla, joko sieltä FS:n Aerosoftin kansiosta tai itse Koneen kansiosta. Jos ei sielä näy, niin käväse Digital Aviationin Foorumilla.

Itse ainakin muistikuvaltani muistan sellaisen asian, että varsinkin autopilotin NAV homman takia tuossa Manuaalista lukasin tietoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen tehnyt sillälailla, että tilaan jonkun boxed version (näyttää tulevan noin viikossa) ja sitten ostan pari latausversiota joilla voin leikkiä sen aikaa kun boxi  tulee . . . näin ei odottelu tunnu niin pitkältä.

:)

Eikös tuo tule vähän kalliimmaksi? Vaikka eihän ne rahamiehet valita... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo tule vähän kalliimmaksi? Vaikka eihän ne rahamiehet valita... ;D

Niin no, taisin sanoa vähän epäselvästi . . . nuo latausversiot on tietysti eri koneita kuin se tilattu boxi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no, taisin sanoa vähän epäselvästi . . . nuo latausversiot on tietysti eri koneita kuin se tilattu boxi ;D

Joo, eli nyt olis tilannu Boxina sen Cheyennnen, ja ottanu Bush Hawkin ja Carenadon U206G:n latauksena (niitä kun ei muuten saa). Näinkö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, eli nyt olis tilannu Boxina sen Cheyennnen, ja ottanu Bush Hawkin ja Carenadon U206G:n latauksena (niitä kun ei muuten saa). Näinkö?

Ihan miten tykkäät :) Kyllähän niitä varmuuskopioita saa aina ladata heidän sivuiltakin tietysti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin . . eikös se ole näppärää, kun on heti uusia koneita käytössä ja vielä boxi tulossa . . . tosin ei tuota kovin usein voi tehdä mutta silloin tällöin voi vähän palkita itseään.

::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyykö koneesta perinteinen 2D-ohjaamo?

Jos Piper Arrowia tarkoitat, niin siinä ei enää ole tuota 2d paneelia mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Piper Arrowia tarkoitat, niin siinä ei enää ole tuota 2d paneelia mukana.

Aww, bugger! Pitänee sitten opiskella VC:n käyttöä. Kone taitaa mennä joka tapauksessa hankintaan. :) Joko mallille on tehty Suomipaintteja? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aww, bugger! Pitänee sitten opiskella VC:n käyttöä. Kone taitaa mennä joka tapauksessa hankintaan. :) Joko mallille on tehty Suomipaintteja? :P

Itse koitin aloittaa tekemään OH-PBA:ta mutta tyssäs into kesken. Jos sitä jossain välissä jaksaisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmi että tuossa on PBA:han verrattuna vääränlainen moottorisuoja :(

Niin, PBA on turbo...

PAF ja PAI tulee äkkiseltään mieleen turbottomia suomalaisia nelos-Arroweja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tuloillaan kuulemati jossain vaiheessa myös Fs9:lle..Tosin hyvin epävarmaa... :P

Ihmekös tuo FSX on Microsoftin  Acesin  viimeinen simu laatuaan ja FS9 on jo auttamattoman vanha josta alkaa aika ajamaan ohitse.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmekös tuo FSX on Microsoftin  Acesin  viimeinen simu laatuaan ja FS9 on jo auttamattoman vanha josta alkaa aika ajamaan ohitse.

Jukka

Nyt ainakin saavat lisuri firmat keskittyä rauhassa tekemään tuotteista yhteensopivia FSX:n kanssa, ja miksei tuota tulisi esim FS9:lle, kun aikaisemmatkin ovat ilmestyneet.

En usko että Carenado siinä ainakaan häviäisi mitään, vaan tekisi tuplaten voittoa. Jos vaan älyää markkinoita oikein käyttää hyödykseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ainakin saavat lisuri firmat keskittyä rauhassa tekemään tuotteista yhteensopivia FSX:n kanssa, ja miksei tuota tulisi esim FS9:lle, kun aikaisemmatkin ovat ilmestyneet.

En usko että Carenado siinä ainakaan häviäisi mitään, vaan tekisi tuplaten voittoa. Jos vaan älyää markkinoita oikein käyttää hyödykseen.

Niin kyllä tuo tosiaan ilmeisesti on myös tulossa Fs9:lle mutta aikataulusta ei tietoa. Näin olin lukevani joltai foorumilta jota en nyt muista. Carenadon uusista tuotoksista C152 piti alkuun ilmestyä

vain Fsx:lle mutta nimenomaan käyttäjien ja asiakkaiden toiveesta se julkaistiin myös sitten Fs9:lle jonka jälkeen myös C172 on ilmestynyt Fs9:lle. Tottahan se on että Fsx on

nykyaikaa mutta on hyvä muistaa että on joukkio ihmisiä jotka ovat tyytyväisiä vielä vanhempaankin tuotantoon. No tässä ei liene päde sananparsi vanhassa vara parempi...  ;D

Kaikki kunnia kuitenkin myös Fsx käyttäjäkunnalle... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meninpä tuon ysiversion ostamaan ja ikävä kyllä en ole kovin tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen.

Onhan se kivan näköinen mutta kaikenlaista pikkuärsykettä löytyy. Esim.

- Suorituskyky, erityisesti matkanousukyky tuntuu laiskalta oikeaan koneeseen verrattuna.

- Kaikki VC:n nappulat eivät tosiaankaan ole klikkailtavissa, erityisesti suunta- ja kurssibugin puute ärsyttää, niitä kun IFR treenissä käyttää jatkuvasti.

- Nokkapyörän pomppiminen, joka onkin jo raportoitu bugi.

- Ohjaamon sisävalaistus on heikko.

- GPS on luonnollisesti simun oletuskepsu.

- Korkeusmittarin asetus ainoastaan tuumina.

- Hyvin niukat manuaalit, mm. suoritusarvotaulukot puuttuvat kokonaan, vaikka niihin referenssitiedoissa ja listoissa viitataankin.

Vaikkapa DF:n A36 on aivan eri planeetalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään