Guest Qantas

AI ongelma, omituinen virheviesti

18 viestiä aiheessa

Ja heissan taas ! Mulla näitä ongelmia riittää, ja tää nyt toivottavasti on viimenen. WOAI Packagea installerilla asentaessani tulee tälläinen viesti:

[ attachment removed / expired ]

En pura tuota ladattua packagea. Installerilla pääsen siihen vaiheeseen asti, että laitan packagen ja FSX:n kansion, painan next ja siihen tyssää.

Toivottavasti saisin apuja, ja anteeksi , että häiritsen viellä . :S

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Muista otsikoida uusi aloittamasi viestiketju asianmukaisesti. Hyvän otsikon tulee kuvastaa itse aiheen sisältöä, ja sen perusteella muut käyttäjät päättävät josko he avaavat koko viestin. Älä myöskään "huuda" otsikoissa, eli älä kirjoita kokonaan isoilla kirjaimilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleeko tuo jokaisella kerralla? Minulla tuo ilmoitus tulee eri välissä (siinä kun olen painanut Install-nappia), mutta se asentaa sen silti. Joka kerralla olen kuitenkin varmuuden vuoksi asentanut sen uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleeko tuo jokaisella kerralla? Minulla tuo ilmoitus tulee eri välissä (siinä kun olen painanut Install-nappia), mutta se asentaa sen silti. Joka kerralla olen kuitenkin varmuuden vuoksi asentanut sen uudelleen.

Tulee jokakerta, olen tuota Finnairin liikennettä yrittänyt asentaa.

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin oli sama ongelma joskus mutta en nyt millään muista mitenkä se ratkesi.  :-[ Koita suorittaa ohjelma järjestelmänvalvojana jos se vaikka auttaisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin oli sama ongelma joskus mutta en nyt millään muista mitenkä se ratkesi.  :-[ Koita suorittaa ohjelma järjestelmänvalvojana jos se vaikka auttaisi.

Järjestelmänvalvojana mä loggaan aina sisään.

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Järjestelmänvalvojana mä loggaan aina sisään.

Alex

Ei vaan suorita se ohjelma järjestelmänvalvojana. Klikkaa kuvaketta oikealla hiirennäppäimellä, ja valitse suorita järjestelmänvalvojana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaan suorita se ohjelma järjestelmänvalvojana. Klikkaa kuvaketta oikealla hiirennäppäimellä, ja valitse suorita järjestelmänvalvojana.

Aij okei . :D heh.

Allu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja joo ei onnannu toikaan.. :S Mikä hitto mättää...

Allu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virhe näyttäisi tulevan zipin purkamisesta, olisikohan vain jostain syystä korruptoitunut tuo paketti. Ootko koittanut hakea pakettia uudelleen ja koittanu asentaa siitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle on myös sattunut pari kertaa, että sieltä imuroitu paketti on ollut korruptoitunut. Kannattaa ainakin yrittää ladata se uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Latasitko avsimistä tuon??

-Heikki

Juu, se ohjaa lataamaan sen WOAI packagen Avsimistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ethän ole siirtänyt WOAI:n installeria eri paikkaan?  Se kun Lopettaa silloin toimimisen justiinsa.  Tällöin täytyy joko siirtää se takaisin alkuperäiseen paikkaan, tai aloittaa kaikki alusta uusimalla koko installeri, ja asentamalla kaikki paketit uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ethän ole siirtänyt WOAI:n installeria eri paikkaan?  Se kun Lopettaa silloin toimimisen justiinsa.  Tällöin täytyy joko siirtää se takaisin alkuperäiseen paikkaan, tai aloittaa kaikki alusta uusimalla koko installeri, ja asentamalla kaikki paketit uudestaan.

En, mutta mä kyllä purin sen. Pitäisköhän se pitää purkamattomana?

Allu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään