Guest Qantas

Ja taas uusi ongelma - FSX

13 viestiä aiheessa

Noniin yritän tota yhtä tekstuuria asentaa pitkän simutauon jälkeen ja ylläri ylläri , kun yritän muokata tota aircraft filua, tulee tällanen virhe viesti:

[ attachment removed / expired ]

What to do? En oo muokannu filun nimeä tai polkua.

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos käytössä on Vista, kokeile tallentaa se filu ensin työpöydälle, josta sitten siirrät sen oikeaan paikkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos käytössä on Vista, kokeile tallentaa se filu ensin työpöydälle, josta sitten siirrät sen oikeaan paikkaan.

Joopa joo Microsoftin "virallinen ongelma" eli Vista. Ootellaan Windows seiskaa ja käytetään XP:tä siihen asti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joopa joo Microsoftin "virallinen ongelma" eli Vista. Ootellaan Windows seiskaa ja käytetään XP:tä siihen asti.

Tämäkin kommentti oli varmasti aiheeseen liittyvä ja tarpeellinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen käyttäny Windowsia versiosta 3.1 saakkka eikä mulla ole Vistasta mitään valittamista. Olen ottanu suojausvaroitukset pois, joten se ei kysele mitään kun siirtelen/kopioin tiedostoja. Jos XP ei toimi, niin porukka ei muuta kun harmittelee, mutta jos Vista tekee sen, niin syy on "Se H****etin Vista!!!!!" porukka mollaa sitä, koska olettaa että niin kuuluu tehdä. Jos sitä ei osaa käyttää, niin ongelma korjaantuu opettelemalla! Yleinen Vistan naurun aihe on ollu se, että se kyselee koko ajan lupia kaikkeen. Se tosiaan korjaantuu yllättäen ottamalla variotukset pois päältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama, olen lukenut tonnikaupalla viestejä joissa on manattu Vista manalaan, mutta kun itse vaihdoin vistaan ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmaa. Olen myös lukenut ja löytänyt hyvät ohjeet miten Vistasta saadaan paljon käyttökelpoisempi, eli esim miten saadaan tiukka turvaohjelmisto kytkettyä pois päältä, jolloin vista ei kysele jokainen kerta (tai siis ollenkaan) kun .exe tiedostoa avaa, tehdäänkö näin. Mielestäni oma Vistani turva-asetukset ovat nyt XP:n tasolla, jolloin se ei kysele muutakaan kuin XP:kään. Ettei minulla todellakaan ole ongelmaa asian kanssa.

Sitten aiheeseen: Koitappa laittaa tosiaan työpöydälle tiedosto, muokkaa sitä, ja sitten siirrät takaisin koneen kansioon. Toinen on, että hoidat muokkaamisen siellä kansiossa järjestelmänvalvoja käyttäjänä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kiitos kaikille, kyllä toimii jälleen. Seiskaa odotellessä lätkin nyt vaan vistalla.

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämäkin kommentti oli varmasti aiheeseen liittyvä ja tarpeellinen?

Ei välttämätön eikä edes tarpeellinen kuin siinä mielessä, että syyllinen ongelmaan ei ilmeisestikään ole FSX vaan Vista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama, olen lukenut tonnikaupalla viestejä joissa on manattu Vista manalaan, mutta kun itse vaihdoin vistaan ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmaa. Olen myös lukenut ja löytänyt hyvät ohjeet miten Vistasta saadaan paljon käyttökelpoisempi, eli esim miten saadaan tiukka turvaohjelmisto kytkettyä pois päältä, jolloin vista ei kysele jokainen kerta (tai siis ollenkaan) kun .exe tiedostoa avaa, tehdäänkö näin. Mielestäni oma Vistani turva-asetukset ovat nyt XP:n tasolla, jolloin se ei kysele muutakaan kuin XP:kään. Ettei minulla todellakaan ole ongelmaa asian kanssa.

...

Aivan. Ei sellaisella, joka tuntee tietokoneet/käyttikset vähän keskimääräistä paremmin olekaan mitään suuria ongelmia. Eri asia voi olla niiden kohdalla, jotka haluavat vain asentaa sovellusohjelmat ja käyttää niitä (ei tietokonefriikit). Minulla on sellainen käsitys, että suurin osa tietokoneiden käyttäjistä on näitä. "That was my point".

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei välttämätön eikä edes tarpeellinen kuin siinä mielessä, että syyllinen ongelmaan ei ilmeisestikään ole FSX vaan Vista.

Ongelma johtuu vain Vistan asetuksista jotka voi itse muuttaa halumiksiinsa ominaisuuksiksi.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan muistan selvästi kun aloin tammikussa 2008  kasaamaan uutta teho PC:tä FSX simua varten ja täällä foorumilla vähän mielipiteitä kysyin ja samalla ilmoitin että XP Pro tulee käyttikseksi, niin lievästi sanottuna teilattiin tämä suunnitelmani ja neuvottiin että Vista kannattaa asentaa, se tukee DX 10, sillä framet nousee FSX siitä on niin paljon sitä ja sitä ja sitä hyötyä ja lisää näyttävyyttä grafiikassa jne. 

Onneksi pidin pääni ja asensin XP Pron, nyt vuoden kuluttua totean tehneeni viisaan valinnan kun katselee ja kuulostelee sitä ongelmavyyhteä mitä Vista käyttäjillä on!!  Ja kun lopulta Mikkisoftakin kiiruusti myöntää Vistan flopanneen sillä käytännön toimella että jo uusi W 7 tulossa vaikka Vitsaus vasta parin vuoden ikäinen äpärä on!!

Eikä tuo DX10 hirveaästi ole yleistynyt jotain siis on siinäkin vialla... Eipä ole hirveästi enää täälläkään liputettu Vistan puolesta ja suositeltu uusille käyttäjille että laita ihmeessä Vista jos haluat että FSX toimii hyvin ;)

Myös monet lisurintekijät esim mm PMDG suosittelee että käyttäkää arvoisát asiakkaamme FSX simun ja meidän lisuriemme kanssa XP käyttistä sillä emme voi taata etteikö ongelmia olisi odotettavissa jos Vista on käytössänne.  Tämäki kertonee hyvin paljon...

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan muistan selvästi kun aloin tammikussa 2008  kasaamaan uutta teho PC:tä FSX simua varten ja täällä foorumilla vähän mielipiteitä kysyin ja samalla ilmoitin että XP Pro tulee käyttikseksi, niin lievästi sanottuna teilattiin tämä suunnitelmani ja neuvottiin että Vista kannattaa asentaa, se tukee DX 10, sillä framet nousee FSX siitä on niin paljon sitä ja sitä ja sitä hyötyä ja lisää näyttävyyttä grafiikassa jne. 

Onneksi pidin pääni ja asensin XP Pron, nyt vuoden kuluttua totean tehneeni viisaan valinnan kun katselee ja kuulostelee sitä ongelmavyyhteä mitä Vista käyttäjillä on!!  Ja kun lopulta Mikkisoftakin kiiruusti myöntää Vistan flopanneen sillä käytännön toimella että jo uusi W 7 tulossa vaikka Vitsaus vasta parin vuoden ikäinen äpärä on!!

Eikä tuo DX10 hirveaästi ole yleistynyt jotain siis on siinäkin vialla... Eipä ole hirveästi enää täälläkään liputettu Vistan puolesta ja suositeltu uusille käyttäjille että laita ihmeessä Vista jos haluat että FSX toimii hyvin ;)

Myös monet lisurintekijät esim mm PMDG suosittelee että käyttäkää arvoisát asiakkaamme FSX simun ja meidän lisuriemme kanssa XP käyttistä sillä emme voi taata etteikö ongelmia olisi odotettavissa jos Vista on käytössänne.  Tämäki kertonee hyvin paljon...

Jukka

Ihan totta Jukka turiset. Ainoa vistan hyvä ominaisuus verrattuna on lisättävän muistin määrä, ja sekin kalliimmissa versioissa, eikä pelkästään hyödytä paljoakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vista on kyllä surkea täytyy myöntää. Edes järjestelmänvalvojan oikeuksilla ei mitään voi tehdä. Ja vaikka kaikki suojaukset ottaisi pois päältä niin ainaa vaan takkuaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään