Niklas Kivinen

Mega Airport Paris ja "leijuvat" autot

6 viestiä aiheessa

Jonkun aikaa ollut käytössäni tuo Aerosoftin Mega Airport Paris CDG-lisäosa scenery ja ongelmana on ollut ilmassa "leijuvat" autot kuten kuvasta näkyy.  ???

Olen asentanut kyseisen maisemalisäosan uudelleen muutamia kertoja ja eikä ongelma ole ainakaan sillä poistunut.

Olen asiasta kysellyt myös Aerosoftin foorumilla ja ainakaan en toistaiseksi en ole saanut vihjettä / vastausta asiaan.

Asennettuna on myös viimeisin päivitys. Ajattelin siis kysäistä täällä jos jollakulla olisi heittää vinkkiä tai jos jollakin käytössä samainen lisäosa ja onko

ollut samaista ongelmaa ?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ootko kokeillut tai viitsinyt asentaa simulaattorisi uuelleen?? ja eihän sulla ole muita Pariisin sceneryjä että ne eivät pilaa tuota? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ootko kokeillut tai viitsinyt asentaa simulaattorisi uuelleen?? ja eihän sulla ole muita Pariisin sceneryjä että ne eivät pilaa tuota? ???

No tuota simun uudelleen asennusta voisi kokeilla kyllä. Käytössä on kyllä France VFR:n Flight Paris lisäosat mutta kokeillut olen ilman niitäkin ja ei poistanut

tuota ongelmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuota simun uudelleen asennusta voisi kokeilla kyllä. Käytössä on kyllä France VFR:n Flight Paris lisäosat mutta kokeillut olen ilman niitäkin ja ei poistanut

tuota ongelmaa.

okei. ja mikään ei ole vikanan scenery libraryssä?? , mutta kannattaa kokeilla asentaa simu uuelleen jos kehtaat :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvällä tuurilla nuo autot ovat omassa bgl-tiedostossaan, jonka poistamalla ne saa hävitettyä.

Noita bgl-tiedostoja poistamalla ainakin olen karsinut FISD EFHK:lta "turhaa" tavaraa pois saadakseni sitä kevyemmäksi, kait tuo on samalla tavalla toteutettu scenery.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

okei. ja mikään ei ole vikanan scenery libraryssä?? , mutta kannattaa kokeilla asentaa simu uuelleen jos kehtaat :thmbup:

No niih lopulta päädyin asentamaan simun uudelleen ja kyllähän "leijuvat" autot palasi maanpinnalle. ::)

Ja olipa muutenkin hyvä syy asentaa simu uudestaan ja raakata pois turhaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään