Guest nicolaine

Mistä voi ostaa koneita ?

17 viestiä aiheessa

Kysymys: mistä voi ostaa koneita joissa toimivat kaikki namikat yms esim finnairin koneita?

olisin hyvin kiitollinen vastaajalle!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kysymys: mistä voi ostaa koneita joissa toimivat kaikki namikat yms esim finnairin koneita?

olisin hyvin kiitollinen vastaajalle!

E: Ja simu on FSX

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa vähän katella ja hakea muita aiheita ennen kuin aloitat tämmöstä aihetta.  ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Esim. www.flight1.com, www.justflight.com, www.captainsim.com, www.aerosoft.com. Siinä muutama sivusto.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paras 747-400, 737NG ja MD-11 ainakin 8)

 

http://www.precisionmanuals.com/priv/pages/products.html

nusnus, 737ng on FS9:lle ja hän kysyi FSX:lle. (Ei siitä sen enempää)

 

Ja noita löytyy tosiaan simmarketista, ja valmistajien omilta sivuilta. Finnairin koneista en tiedä, Wilcon airbusseissa ja E-jetseissä ainakin on finnairin maalaus. Tai airbussille täytyy itse omatoimisesti ladata wilcon sivuilta ilmaiseksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paras 747-400, 737NG ja MD-11 ainakin 8)

 

 

Miettikää nyt vähän mitä konetta rupeatte ehdottelemaan aloittelevalle simuilijalle, ja vielä 12 vuotiaalle joten ensimmäisen koneen ei tosiaankaan kannata olla mikään 747, sillä se ei ole mikään ihan yksinkertaisin payware.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miettikää nyt vähän mitä konetta rupeatte ehdottelemaan aloittelevalle simuilijalle, ja vielä 12 vuotiaalle joten ensimmäisen koneen ei tosiaankaan kannata olla mikään 747, sillä se ei ole mikään ihan yksinkertaisin payware.

Niin, mutta ilmeisesti Nico ei nyt mitään yksinkertaista konetta etsinytkään. Tosin kaikkein yksinkertaisimmat pikkukoneet taitavat edelleen päästä lähimmäs tuota kaikki napit toimii oikeesti -tilannetta. ;)

 

Oskari

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin, mutta miksi aloittaa kaikkein suurimmasta, paljon mukavempi lennellä silloin kun osaa kunnolla lentää niitä isojakin, sitä vartenhan aloitetaan pienemmistä. Esim. jos lyhyt kiitorata kokematon lentäjä isolla koneella joutuu tehdä läpilaskun tai ylösvedon, niin 747 kone ei ole myöskään niitä helpoimpia laskukierroslennettäviä koneita. Ja sitten potuttaa kun yrittää uutta laskua ja crash, kun olisi niin mieli tehnyt lopettaa lento mukavasti putkelle. Mutta mikäpä siinä jos niin mieli tekee hankkia heti iso kone, sinähän Nico sen päätät.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siksi niissä on se tutoriaalilento isolta kentältä isolle kentälle noissa PMDG:n ja Level-D:n tuotteissa, ettei sillä jumbolla mennä lentämään sitä laskukierrosta jonnekkin räkälään. Eikä se ikä merkkaa mitään, mitä konetta suositellaan.

 

Minunkin eka lisurini oli LDS:n 767, ja ihan hyvin tuo lentäminen sillä sujui. Sen jälkeen tuli sitten PMDG:n 747 ja 737.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin, ja jos nyt on tarkoituksena pienkone, eli propelli kone, suosittelen Carenado Cessna 152 tai 172. 172 voi olla parempi, koska myös defu cessna on 172, jolloin siitä voi olla parempi aloittaa. Vaikka, en huomannut melkeinpä mitään eroa 152 ja 172 välillä, kuin mahdollisesti hinta ja tietty paino jne.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No en rupea tässä nyt mitään väittelemään, Mutta omasta mielestäni kannattaa aloittaa pienemmästä koneesta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä homma kannatta pienellä koneella aloittaa. Ensiksi perusasiat kuntoon ja sitten taivaalle isomalla koneelle.

Joskus on huvittavaa nähdä kun lennettään isolla koneella "by the book", mutta kun pitäisi käsin lentää joku vaikea lähestyminen tai joku järjestelmä failaa tms, niin meneekin sormi suuhuun. Toki autopilottiakin saa käyttää ja on suotavaakin, mutta tulisi kuitenkin tietää mitä autopilotti tekee ja miksi.

Pienessä koneessa on aloittelijalle myös se etu, että se on hitaampi ja sillä lennetään usein myös enimmän aikaa käsin, näin itse lentämiseenkin pääsee keskittymään enemmän kun ei koko aikaa tarvitse säätää koneen järjestelmiä yms.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin tässä kysytään Finnairin koneita, jotka ovat järjestään isoja, eivätkä cessnoja ;)

 

Finnairin koneita ovat jo mainitut

 

Wilco Airbus vol.1

Wilco Aitbus vol.2

Wilco E-Jets

= http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=products

 

Level-D 767 (= Paras 757)

= www.leveldsim.com/

 

Ja offcoors PMDG:n MD-11

= http://www.precisionmanuals.com/priv/pages/products.html

 

 

Itse komppaan Samulia. Ihan sama se simussa on, millä koneilla "uransa" aloittaa. Ihmiset oppii eri tavalla. Itse en ennen vfinn koulutusta ollut räpsyyn koskenut pitkällä yokellakaan, ja aika hyvin oli asiat hallussa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No en rupea tässä nyt mitään väittelemään, Mutta omasta mielestäni kannattaa aloittaa pienemmästä koneesta.

Turhaa jeesustelua tämä että "ei missään nimessä kannata alottaa mistään 747:sta, alota cessnasta!!" ::) Pienin mitä suosittelisin ite on toi Flight1 ATR.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään