Guest jjjarvi

Saitek X52 Pro

3 viestiä aiheessa

Oma 9 vuotias uskollinen ohjaimeni rupeaa olemaan finaalissa ja uutta tarvii ryhtyä metsästämään. Eli tuo Saitel X52 Pro:

Mites tollanen kombinaatio erillisellä kaasulla, kuin hyvin se istuu FSX simuun tai yleensäkin simulentämiseen.  Tuntuisi enemmänkin olevan sotalentosimujen tikku(tulituskahvaa ja kaikkea) , eli onko siitä taikaa siviilisimun lentelyyn?

Tukevan näköinen kaksikko kyllä on ainakin kuvissa mutta miten käytännössä.  Saako siitä valmiin profiilin esim FSX simuun kuten Mikkisoftan omalla Sidewinder Force Feedback 2:lla on??

Eli onko tämä tikku monella käytössä siviililentelyssä??  Kokemuksia

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen käyttänyt saitekin yhdistelmiä vuodesta kilpi ja miekka, eka oli x45 ja sittemmin x52. Mielestäni nuo ovat hintaansa nähden olleet ihan toimivia laitteita. Ja täältä löytyy jonkinlainen arvostelu: http://www.simhq.com/_technology2/technology_104a.html

Tohon löytyy varmaan erilaisia valmiita profiileja, mutta itse tykkään tehdä omat profiilit, näin saa nappulat kuten haluaa. Onhan tuo vähän sotaisan näköinen, mutta noista nappuloista on se ilo että esim IL-2 sarjan simuissa ei tarvitse näppikseen koskea paitsi jos kirjoittaa chattiin. Ja noissakin simuissa on toimintoja aika kohtalaisesti.

Itse lentelen Condoria ja IL-2 '46: sta, vielä kun saisi X-planen toimimaan kunnolla...

-CH-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään