Guest Brugi

Flight1 ATR 72-500:n päivitysvaikeus FSX-simuun.

7 viestiä aiheessa

Hyvät ystävät

Minulla on Flight1 ATR 72-500 FS9:ssä ja sehän on hyvä kone. Kun nyt päivitän sen koneen ohjeiden mukaan (kohta 1/Flight1 ATR 72-500 update for FSX), niin paneelien mittaristot puuttuvat, VC:ssä ne ovat liikkumattomat. Olen sulkenut kaikki muut ohjelmat ja poistanut käytöstä tietoturvaohjelmat ja ladatun ATR:n ja sen jälkeen ladannut  uudestaan, mutta mikään ei muutu. Asennusohje on yksinkertainen ja selvä ja se väittää, että kaikki on o.k. Kopioin PANEL- kansion FS9:stä FSX:ään, mutta ei mitään vaikutusta.

Vuosi sitten tein ko. päivityksen ohjeen mukaan ja silloin se onnistui hyvin ja heti ensi kerralla, mutta jouduin poistamaan kaikki lisäykset tietokoneen muun vian vuoksi. Kun tietokone tuli kuntoon, niin halusin ottaa ATR:n jälleen käyttöön, mutta em. vaikeuksin. Kyllähän sillä lentelee ilman mittareitakin, mutta !! Neuvoista kiitollisena, Lauri T.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli FSX:ssä ei pelitä.

Ajoitko sen suoraan sillä ohjelmalla, mikä koppasee kaikki tarpeelliset tiedostot FS9 kansiosta sille FSX käännökselle?

Olethan hyväksynyt Gauget FSX:ssä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Toni.  Mitä tarkoitat maininnalla " hyväksyitkö gauget FSX: ään?"  Miten se tehdään?  L.T.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Toni.  Mitä tarkoitat maininnalla " hyväksyitkö gauget FSX: ään?"   Miten se tehdään?   L.T.

Niin, kun olet sen ATR:n asentanut FSX:ään ja käynnistät simun ja sen jälkeen kun valitset ATR:n koneeksi, niin se kysyy että sallitaanko käyttää sitä Gaugea/DLL tiedostoa.

Näin ollen se pitäisi näkyä ongelmitta simussa se mittaristo jos olet hyväksynyt ne gauget käytettäväksi FSX simuun. Toinen homma on että kopioiko se varmasti kaikki tiedostot onnistuneesti se autopatcheri sieltä FS9 kansiosta, kun sehän näyttää että kuinka monta tiedostoa se kopioi sinne FSX:n ATR kansioon FS9 ATR kansiosta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä miksi yrität ajaa tuota patchia jos se on vaikeaa?

Jos nyt muistan oikein, sen koko FSX-versionhan voi myös imuroida päivityksen sijaan.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ville Elomaalle

Minulla on cd-levyllä oleva FS9:n ATR 72-500.  Jos minulla olisi ladattu tuote, niin asia olisi juuri niin kuin sanoit.

Toni Hiltuselle. Olen tehnyt juuri niin kuin ehdotit ja kaikki kopioitui FS9:stä. Epäilen, että jokin esto on piillotettuna ohjelmaan, sillä pojanpojallani on se tietokone, johon alkujaan ATR 72-500 asennettiin, ohjelmaan FS9.

Lainasin naapuriltani hänen FS9:n ja asensin sen nykyiseen koneeseeni, jossa on nyt siis "vieras" FS9 ja käytin sitä päivityksen tekemisen pohjana. Siinä tuo ATR 72 pelasi aivan hyvin. Mitä arvelet tuosta estosta?

Jos ei muu auta,niin aion kokeeksi asentaa pojanpoikani FS9, siis sen minun entisen, nykyiseen koneeseeni ja niin edelleen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Get the free FSX update if you have the FS2004 version!

If you have the download or CD ROM versions, you can use the update below. For download customers, you can also use your key file and use the reinstall option with the FSX download above.

It is VERY important you follow the instructions carefully in the update below. Look for Instructions.htm in the zip.

ATR 72-500 FS2004 to FSX Update (19 MB)

Flight1 sivulla

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään