Pertti Lode

Katana

10 viestiä aiheessa

Mitä tämmösen paneelin kanssa voi tehdä muuta kuin heittää roskakoriin? tämä tapahtuu FSX vc-paneeli mutta ei 2d, olen kuullut että että se tulee jos on sp2 asennettuna, voiko tätä korjata jollain tavalla?

Harmittaa kun on pannut rahaa moiseen roskaan.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni Toni sanoi näitä laitelleensa.Voisiko hän neuvoa .Itsekkin arvostaisin korjausohjeita,kunhan joku osaava neuvoisi.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, olethan asentanut uusimman patchin tuolle Katana X:lle?

Sen pitäisi korjata tuon ongelman, itselläni korjaantui tuo sillä päivityksellä.

Eli aerosoftin sivulta jos ostit niin FAQ/Updates kohtaan loggaat sisään tunnuksillasi ja sieltä lataat tai sitten jos simmarketista ostit, niin pitäisi sieltä varmaan löytyä myöskin.

Kannattaa rekisteröidä tuo Katana tuonne Aerosoftin palveluun, koska olen huomannut että tietyt Aerosoftin päivitykset ei ajallaan tule tuonne Simmarketiin saataville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, olethan asentanut uusimman patchin tuolle Katana X:lle?

Sen pitäisi korjata tuon ongelman, itselläni korjaantui tuo sillä päivityksellä.

Eli aerosoftin sivulta jos ostit niin FAQ/Updates kohtaan loggaat sisään tunnuksillasi ja sieltä lataat tai sitten jos simmarketista ostit, niin pitäisi sieltä varmaan löytyä myöskin.

Kannattaa rekisteröidä tuo Katana tuonne Aerosoftin palveluun, koska olen huomannut että tietyt Aerosoftin päivitykset ei ajallaan tule tuonne Simmarketiin saataville.

Mistä sen Patchin löytää? onko se ilmanen vai pitääkö siitä maksaa? En ostanut tätä Aerosoftilta mutta olen ostanut muuta sieltä.

Tämä on versio 2 -2004 ja FSX toimiva

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen lähinnä kiinnostunut siitä ,mitä käytännössä pitää tehdä joillekkin freewarekoneille ,jotka näyttävät tällaisen ongelman SP2:sen tai Acceleration paketin kanssa.Esim eräs David Eckertin upea kaksitaso Kaydet,siinä on sama ongelma kojetaulussa.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen lähinnä kiinnostunut siitä ,mitä käytännössä pitää tehdä joillekkin freewarekoneille ,jotka näyttävät tällaisen ongelman SP2:sen tai Acceleration paketin kanssa.Esim eräs David Eckertin upea kaksitaso Kaydet,siinä on sama ongelma kojetaulussa.

Vexi

Olen huomannut saman asian, mutta kumpi niistä sp2 vai fsx accelerator kun sen aiheuttaa, olen kuullut että se on ne mitkä sen aiheuttaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vexi

Siinä pitäs luultavasti muokata tuota tekstuuria yhteensopivaksi, kun tuossa itsekkin vielä pähkäilen sellaisen ongelman kanssa, miten saan esim DXTBMP:llä tallennettua tekstuurit toimivasti läpinäkyvältä alueelta, kun nykyisin se on tietyistä kohdista läpinäkyvä niin se on silleen bugisesti läpinäkyvä että se läpinäkyvyys hävittää sieltä takana olevan objektin yms näkyvistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä löyty päivityksiä moneen koneeseen mutei katanaan, löysin ainakin dornier 27 saa nähä kuinka se pelaa

Löysin ainakin yhden syyn siihen kummalliseen neliöön paneelissa, se tulee kun painaa L nappia siis valot päälle, mitenkähän tuon saisi korjattua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä löyty päivityksiä moneen koneeseen mutei katanaan, löysin ainakin dornier 27 saa nähä kuinka se pelaa

Löysin ainakin yhden syyn siihen kummalliseen neliöön paneelissa, se tulee kun painaa L nappia siis valot päälle, mitenkähän tuon saisi korjattua?

Se on luultavasti sit jollain tapaa tekemisissä siinä, että siihen on erikseen laitettu paneeli ja nimenomaan mittarialueen yövalaistusta varten oma Polygoni ja sille määritetty tekstuuri joka sitten ns. aktivoituu kun laittaa yövalaistuksen päälle. Uskosin näin, ja jos sieltä Aerosoftin sivulta tuota päivitystä etsiskelit, sinun täytyy sinne aktivoida käyttöön sen seriaalin perusteella se Katanan tiedot, jotta saat päivitykset sielä näkyviin. Muuten se ei onnistu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun olet saanut latailtua korjauspaketin ,niin seuraava ongelma jonka saatat huomata on että sateella kyseisesen koneen ohjaamossa saattaa esiintyä alla olevan kuvan mukaista läpinäkymättömyyttä ,joka taas korjaantuu täällä olevien ohjeiden mukaan.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään