Guest lentäjä32

Finnair Texture FSX?

20 viestiä aiheessa

Latasin fsnordicista sille defu airbussille (321) texturen eli sen finnair maalauksen, mutta en saa sitä toimimaan? voisiko joke kertoa miten sen saa toimimaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haullakin saattaa löytyä aika monta ohjetta..

Tätäkin on kysytty aika monta kertaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Te kun aina olette oikasemassa kysyjää, kuinkas olisi jos te lukisitte sen ohjeen joka on siellä airbus 321 mukana, siellä ei nimittäin mainita mitään mihin se texture mappi pannaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eikö siitä sit voi syyttää sen readme:n tekijää, eikä neuvojia?

Sepä se, mutta standardi vastaus on aina lue se readme ja tarkkaan

Kim! pane se texture mappi sen Airbus a321 mappiin ja se texti sieltä readme sisältä Airbus a321  aircraft CFG- fil sisään kuin nr 4 niin kyllä pitäisi näkyä se bussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sepä se, mutta standardi vastaus on aina lue se readme ja tarkkaan

Niin, ja ehkäpä juuri sen takia että sieltä se vastaus yleensä näihin löytyy. Sitä varten kun ne readme-tiedostot siellä on...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eikö siitä sit voi syyttää sen readme:n tekijää, eikä neuvojia?

Neuvojia voi syyttää ihan yhtä lailla, mikäli eivät ole itse vaivautuneet ottamaan asiasta selvää, vaan antavat virheellisiä/huonoja neuvoja  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Neuvojia voi syyttää ihan yhtä lailla, mikäli eivät ole itse vaivautuneet ottamaan asiasta selvää, vaan antavat virheellisiä/huonoja neuvoja  :thmbdn:

Eli siis jos haluaa neuvoa, tulee ensin itse ladata ja asentaa paintti. Sitten vasta saa tulla sanomaan. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli siis jos haluaa neuvoa, tulee ensin itse ladata ja asentaa paintti. Sitten vasta saa tulla sanomaan. :thmbup:

Esimerkiksi niin, mikäli on virtaa. Tai jos ei jaksa vaivautua ottamaan selvää, niin jättää sitten "auttamatta". Parempi sekin, kuin nuo teidän yhtä tyhjän kanssa olevat oletukset...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tuskin tule silloin paljon vastauksia, jolloin edes se suuntaa antava ohje voi jäädä tulematta...

No mikä suuntaa-antava ohje se on, jos neuvotaan lukemaan readme, jossa ei edes ole ongelman ratkaisua?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen pahoillani aiheuttamastani sählingistä.  :-[

Esitänkin "kirjastotädille" kysymyksen, toivottavasi hän lukee tämän viestin!  :P

Voinko lähettää uuden saman nimisen "Finnair_paint_A321_fsx.zip" tiedoston missä on paremmat asennusohjeet, vai pitääkö tiedosto nimetä uudelleen?

Jarmo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja sitten vielä ,jos joku on vastannut että lue ohjeet niin minkä takia pitää olla yhdeksän perässä sanomassa saman asian.

Jarmo Stenwall, tämä on vain onnettomuus työssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos joku on vastannut että lue ohjeet niin minkä takia pitää olla yhdeksän perässä sanomassa saman asian.

Koska tämä kysyjä on sellainen, joka ei oikein kerrasta ymmärrä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vilkaiseppa huviksesi vaikka tämän puun aloittajan kirjoittamia viestejä. Sieltä löytyy niin monta kysymystä, mitä olisivat ratkenneet ihan vain avaamalla esim. Readme.txt tiedosto että et uskokkaan. Jokaiseen on vielä vastattu oikeasti ja sanottu, että kannattaa lukea ohjeet. Ja ihan mukavaan sävyyn. Mutta kun ei, niin ei

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään